Apuntaste a Seleccionar contidos en Português ? (Non vas ficar millonario de SBDs .. :-)

in #portugues7 years ago (edited)

Na percura de curadores e curadoras de contidos

Coa intención de atopar os mellores contidos en Português do Steemit, ainda que non estén etiquetados como # portugues ou # portuguese, decidimos facer unha chamada a curadores e curadoras de contidos nas lingoas lusófonas (calquera que seja a variedade dialectal usada nos escritos).

Percuramos curadoras para as seguintes xeografías (cando menos):

XeografíaRexiónColaboradoraContidosPlaxio
Angola--
Brasil
-Bahia
-Distrito Federal
-Pernambuco
-Rio de Janeiro
-São Paulo
Cabo verde
Galiza
@freyman
x
Goa
Guiné Equatorial
Macau
Moçambique
Portugal
-Açores
-Madeira
São Tomé e Príncipe
Timor-Leste

Guía de Curación

  • Preferentemente conteúdo original. Artigos, poesia, fotografia, vídeos, receitas, etc. que não aparecem em nenhum outro lugar na Internet

  • Somentes en lingoas da lusofonía.(Calquera variedade dialectal)

  • Não há postos abertamente religiosos ou políticos

  • No caso de que o artigo xa estivera publicado nun medio on line, a usuaria deberá indicar que é a autora do mesmo(actualizando, por eemplo, o blogue orixinal con un enlace ó artigo no Steemit).

  • Darase preferencia ós artigos orixinais.

  • As postagens introdutórias son bemvidas. Faremos un censo das persoas de fala lusófona no Steemit.

    • Darase preferencia a artigos cuxas fotografias ou ilustracións sexan de propiedade intelectual da autora, ou estén licenciadas baixo licenzas libres.
  • Non se considerará mais que un artigo por autor cada 24 horas

O traballo de curación

Creando uma equipe de curadores primários para nos ajudar, começamos a trabalhar em tempos que cobriram todos os fusos horários em turnos 24 horas por dia, 24 horas por dia, para que não percamos muitas postagens que merecem.
O traballo estará dividido en tarefas voluntarias de exploración de posts e autoras e de verificación de plaxio,

Nós colocamos muito esforço e diligência no nosso trabalho de cura. Como indivíduos, nós até fornecemos ajuda de mentores conforme necessário ou referimos escritores e artistas emergentes a outros mentores voluntários.

O traballo de discusión realizarase na canle "Steemit Lusofonia" do Slack (Click para recibir invitación a participar)

Cómo se remunerará as curadoras?

A intención é facer o seguinte reparto cos posibles ingresos: (por este orde)

50% dos ingresos por cada edición da Gazeta ás curadoras de contidos.
10 % promoción post
25% Adquisición SP
1 Token Time en SBD para a maketadora (No caso de haber fondos)
Resto para "Savings", onde se acumularán fondos para a creación de unha testemuña (Wittness) Lusófona do Steemit

Cómo axudar ó Proxecto GAZETA

  • Apoie os autores que encontramos, se você gosta do trabalho deles. Estamos trabalhando duro para fazê-los notados e recompensados, mas é importante que eles se estabeleçam na comunidade.
    Se a comunidade mais ampla gosta de seu trabalho e decide seguir e recompensá-los, a raçao de ser do Projeto @GazetaGalegua. Nós lhes damos essa chance.
    E então, podemos avançar para apoiar os outros.

  • Faça sua própria cura e ajude a encontrar autores meritórios. Use nossos critérios acima, ou desenvolva o seu próprio.
    Encontre alguns autores dignos para apoiar e compartilhar seu trabalho com todos.

  • Você também pode compartilhá-lo contido conosco, enviando-o para o perfil @gazetagaleguia no Steemit Chat.
    Se você enviar postagens de outros autores (não você) que atendem às nossas diretrizes, e se incluímos essa postagem em nosso projeto, também pagaremos a taxa de um buscador. Mas, por favor, não envie spam os membros do nosso projeto ou os adeptos da baleia com suas postagens, que precisam gastar seu tempo neste projeto.

  • Deixe comentários "na zoa de comentários" nas postagens que merecem a pena.
    Criadores de conteúdo novos e emergentes, muitas vezes, apreciam os comentários mais do que o dinheiro.
    Um bom comentário irá ajudá-los a se sentir bem-vindo e fornecer algum incentivo para continuar trabalhando duro.

  • Apoie autores não descobertos e meritórios primeiro. No entanto, não esqueça que os membros da Gazeta da Galeguía estão escrevendo menos postagens, curando mais e colocando alguns de seus próprios ganhos de volta nesse projeto.
    Quando você vê suas postagens em Steemit, assumindo que você gosta dessas postagens, não esqueça o que está fazendo para essa comunidade.

  • Alguns de nossos membros fazem isso gratuitamente e outros recebem algum pagamento pequeno, pois são humanos e têm contas a serem pagas.
    Não ficaremos ricos por curar. Se você vê nossos amigos da baleia em alta as postagens que escrevemos ou nos enviando pagamentos, você também notará que estamos pagando a maior parte desse dinheiro de volta ao Projeto Gazeta da Galeguía.

Esperamos que você concorda que o Projeto Gazeta é uma adição importante ao Steemit.
Nós basicamente o operamos como uma organização sem fins lucrativos. É nossa maneira de ajudar a tornar o Steemit mais diversificado, mais representativo de diferentes autores e uma casa mais acolhedora para criadores de conteúdo merecedores. Podemos incentivar as pessoas a publicar sobre o que os interessa. Em vez de seguir as tendências, estarão conduzindo a expansão natural de Steemit.


Bate-Papo /Chat Portugues | Gazeta Fb Fan Page | Steemit Pt Twitter | Steem.Center Gal |


Contactanos - Contact us

https://steemit.com/@gazetagaleguia

Comenta, Suxire, Critica, Partilla

Sort:  

Vamos lá @gazetagaleguia, eu quero contribuir com certeza. Como faço? Como deves saber, sou eu que cuido do @camoes também.

Perfecto, @jsantana !!!

Benvido!!!

A cousa vai collendo color !!!

!

A idea sería partillar os posts en algún lugar onde poidanse crear debate, partillar documentos e que haxa posibilidades de facer votacións para decidir entre a equipa cales dos posts propostos polas diversas participantes son merecezoras dos 10 votos diarios. (se non hai erro nos cálculos para que @gazetagaleguia non perda "calidade" de voto e recompense ó máximo ás persoas distinguidas.

Venme aghora mesmo á cabeza que podemos usar o canal Portugues do chat para facer os debates e propoñer os posts para recompensar ... ou si queremos algo mais privado, escollin Slack porque parecía que cumplia as características pretendidas e porque é de balde.

Canle do Slack Steemit Lusofonía >> Invitación >> https://join.slack.com/t/steemitlusofonia/shared_invite/MjIwNzcyNzY3NjY5LTE1MDE2MDcwNDktNTE5NzI0ZDljYQ

Mellores ideas ou solucións mais prácticas son benvidas.

¿Parecelle que mentras tanto vaiamos valorizando as xentes que fan promoción no canle portugues? (o @jsantana e o @freyman teñen que ser recomendados por outras... né ? :D )

Contame que che parece.

Unha aperta // Abraço
Saúde

Sensacional o projeto! Eu sou de São Paulo, morei no Rio de Janeiro mas vivo em Londres. De qualquer maneira, posso ajudar escrevendo algumas histórias e publicando fotos de alguns dos lugares citados acima! bjs

Nete caso tratase de atopar eses posts que a veces se nos poden escapar e que ainda que son pouco votados chegan a ser excepcionais.
Toda colaboración é bemvida.
Apertas fraternais.

Ótima ideia! Vai ser um prazer ajudar! Infelizmente eu tenho pouco tempo disponível para criar conteúdo e curar postagens, mas vou fazer o possível para ser útil!

Tem meu apoio para este projeto de curadoria e concordo muito que devemos dar valor aos pequenos usuários que, por vezes, sentem-se perdidos e não sabem como fazer para publicar seus textos ou, até mesmo, não recebem qualquer comentário em suas publicações.

Para mim, os comentários são fundamentais para o crescimento de qualquer indivíduo, mais do que a remuneração. Pode-se perceber que estou aqui desde o dia 23 de fevereiro e nem alcancei o nível 60 de reputação! Mas isso não me importa. Preciso pagar minhas contas? Sim, claro que sim. Preciso viver com a minha escrita? Claro, foi isso que resolvi fazer! Dinheiro é importante? É importante na medida do suficiente para viver, mas não para interromper a trajetória de outros ao acumular dinheiro demais. "O acúmulo de reservas desnecessárias na mão de um, esvazia as reservas de milhares de outros." (Meu lema!)

Se for digno de participar, posso contribuir escrevendo, como sempre faço, em português e, ainda, tentando buscar outros textos pela plataforma para que sejam interessantes para a menção (se entendi bem, acho que é isso que faremos, certo?). Enfim, salvei esta publicação para que possamos conversar a este respeito pelo chat em outro momento e, assim, saber ainda mais sobre tão nobre ideia da @gazetagaleguia! De antemão, saibam que me sinto feliz com esses passos que damos rumo à união de nossas culturas pelo idioma que nos identifica.

Abraços com carinho. Paz e bem! 💙

Entendeu ben, prezado @manandezo.... a idea é percurar apoio mútuo e interacción entre as xentes das falas da [galeguía] (Nota) dentro do Steemit, e tamén como xeito de potenciar e valorizar as xeografías das persoas "da fala".

Valorizar as xeografías "da fala" ten relación con que (salvo o Brasil) a maior parte dos estados lusófonos están no 3º senon no 4º Mundo, e as axudas en "modo turismo" e "comercio xusto -si elo fora posible-" poden ser de inmenso valor para nosas xentes.

Por outra banda, entendemos que distribuindo a metade dos beneficios (?) dos posts entre as curadoras, axudará a gratificar o traballo das voluntarias, e o tempo, orzar a carga de SP da conta @gazetagaleguia, e si o rumbo fora bon, quen sabe.... chegar a crear unha Testemuña Steemit xestionada por e para as lusófonas, coas súas apps e todo iso que os sonhos deixa ver e a realidade desmonta con catro números escritos nunha libreta.

Polo demais... ir andando para facer camiño,
Eu fico leda coa resposta das persoas, e en xeral a acollida que ten "A Gazeta" entre as compañeiras.

Como vç dí, non sempre se poderá estar no Steemit, xa que a realidade ten o mal vicio de apretar e sacar a unha das súas zoas de confort, mais co esforzo colectivo xogaremos a romper un chisco esta uniformización que nos trae o "inglés".

Nota: (Galeguía? Chamolle así polo lúcido artigo de Aline Frazao: Trocar a lusofonía pola galeguía)

PS: Un día, sonhando, escribironse os principios da GazetaGz. Se non valen... non temos outros.

Apertas fraternais.

Como disse, quero participar sim, como curadora. Portugal ou Timor-Leste? Eu sou portuguesa, se for Portugal fico muito contente. Quanto aos meus textos, eu publico um minimo de 3 vezes por semana em portugues, mas posso publicar mais. A duvida que tenho e como devo publicar para entrar no projeto. Quanto aos comentarios, faco sempre que tenho oportunidade de ver. Estou disponivel!

Que gusto escoitar isso ... :D !!
Portugal estará ben. Quere que a apunte xa ?
Vç podería recomendar artigos de usuarias portuguesas (en português), así como artigos con imaxes lindas (disso sabe vostede ) da xeografía -turismo- e cultura (e economía) portuguesa.
Poderíase crear a Sección "Portugal" dentro do Magazine, de existir contidos.
Veño de crear no #slack a canle Portugal, onde propoñer os posts, e tamén a canle promoción, onde situar os posts propios.

Coincidirá en que a idea debe ser facer promoción das colaboradoras, mais sobre todo atopar escritoras de calidade que non teñan acusado repercusión, e tamén animar ás usuarias a escribir mais en português, amosar mais as bondades das xeografías lusófonas, e seren quen de facer que estas autoras sexan mellor remuneradas polas súas aportacións no Steemit.

Agardando seus comentarios, unha forte aperta (abraço).

Invitación ó Slack https://join.slack.com/t/steemitlusofonia/shared_invite/MjIwNzcyNzY3NjY5LTE1MDE2MDcwNDktNTE5NzI0ZDljYQ

Sim, eu gostaria muito. O único problema é que ainda tenho dificuldade em "navegar" no Steemit. Mas estarei de alma e coração. Agradeço que me ensine como postar nos locais que interessam. Quanto a ser curadora de Portugal, sim, será ótimo. O que tenho que fazer é descobrir autores portugueses?
Faço um post para os "chamar"? Ou procuro-os no Steemit? Como deverei fazer? Não estou a perceber o que é o slack, como me inscrevo? Devagarinho vou lá...:)

Loading...

Sou de Curitiba, vivo aqui também. Estou sempre apoiando a publicação de textos em português, mas ainda não publiquei muito. Em breve pretendo aumentar isto.

Obrigada polo seu comentario.
A idea do Magazine da Gazeta é valorizar os contidos de calidade que fagan usuarias en calquera variedade dialectal do Português, e dar repercusión a imaxes de calidade e significativas das xeografías de fala lusófona.

Convidamolo á canle do #slack Steemit Lusofonía e alí promocione seus posts en português, e tamén propoña outras autoras e artigos para ser incorporadas á revista.

Agardando seus comentarios, unha aperta fraternal dende a Galiza.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57068.68
ETH 2988.29
USDT 1.00
SBD 2.27