You are viewing a single comment's thread from:

RE: Apuntaste a Seleccionar contidos en Português ? (Non vas ficar millonario de SBDs .. :-)

in #portugues7 years ago

Como disse, quero participar sim, como curadora. Portugal ou Timor-Leste? Eu sou portuguesa, se for Portugal fico muito contente. Quanto aos meus textos, eu publico um minimo de 3 vezes por semana em portugues, mas posso publicar mais. A duvida que tenho e como devo publicar para entrar no projeto. Quanto aos comentarios, faco sempre que tenho oportunidade de ver. Estou disponivel!

Sort:  

Que gusto escoitar isso ... :D !!
Portugal estará ben. Quere que a apunte xa ?
Vç podería recomendar artigos de usuarias portuguesas (en português), así como artigos con imaxes lindas (disso sabe vostede ) da xeografía -turismo- e cultura (e economía) portuguesa.
Poderíase crear a Sección "Portugal" dentro do Magazine, de existir contidos.
Veño de crear no #slack a canle Portugal, onde propoñer os posts, e tamén a canle promoción, onde situar os posts propios.

Coincidirá en que a idea debe ser facer promoción das colaboradoras, mais sobre todo atopar escritoras de calidade que non teñan acusado repercusión, e tamén animar ás usuarias a escribir mais en português, amosar mais as bondades das xeografías lusófonas, e seren quen de facer que estas autoras sexan mellor remuneradas polas súas aportacións no Steemit.

Agardando seus comentarios, unha forte aperta (abraço).

Invitación ó Slack https://join.slack.com/t/steemitlusofonia/shared_invite/MjIwNzcyNzY3NjY5LTE1MDE2MDcwNDktNTE5NzI0ZDljYQ

Sim, eu gostaria muito. O único problema é que ainda tenho dificuldade em "navegar" no Steemit. Mas estarei de alma e coração. Agradeço que me ensine como postar nos locais que interessam. Quanto a ser curadora de Portugal, sim, será ótimo. O que tenho que fazer é descobrir autores portugueses?
Faço um post para os "chamar"? Ou procuro-os no Steemit? Como deverei fazer? Não estou a perceber o que é o slack, como me inscrevo? Devagarinho vou lá...:)

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65955.30
ETH 3276.19
USDT 1.00
SBD 2.70