You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje kasety magnetofonowe #3 – Polski rock w latach 90-tych 1#

in #polish6 years ago

Odkąd jestem na Steemit myślę, by napisać coś o THE DOORS :) Nosi mnie to tym bardziej, że dostałem książkę, nową biografię "Gdy ucichnie muzyka" i tak się biorę już rok :)

Sort:  

O tak, napisz! Będziesz miał co najmniej jednego uważnego odbiorcę ;)
Ostatnio temat Doorsów pojawił się kilka razy i w końcu, po wieeelu latach, zapodałam ich sobie na uszy. I muszę powiedzieć, że bronią się cały czas. Muzycznie, tekstowo i wokalnie, choć Morrison geniuszem wokalu nie był... Robili kawał świetnej roboty. I wciąż potrafię zaśpiewać większość tekstów :D

Po latach w Doorsach najbardziej lubię te kawałki podwyżkę 5 minut :)Jakoś taki to brzmi. Stąd też rzeczywiście muzycy którzy byli na drugim planie po latach okazują się mocno pierwsi ,:)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63484.82
ETH 2603.17
USDT 1.00
SBD 2.81