You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gryczane kotlety całe w owsie

in #polish6 years ago

Ja się piszę na wege kotlety wszelkiej maści :) Jaki to fajny i szybki sposób na obiad!
A z niepalonej gryki robiłeś już naleśniki? haha albo placki śniadaniowe? hm?

Sort:  

Widzialem taką mąkę, ale nigdy się nie skusiłem :) Ale gryczane samosy są pyszne - zawsze myślałem, że gryka to nasz wschodnio europejski wynalazlek, ale okazało się, że popularna jest nawet w Japonii, no i oczywiscie w Indiach :)

no i pięknie! to niespodzianka! :) dziękuję :D Nie robiłem słodkiego obiadu tygodnie całe :) Lato za chwilę się skończy i nie będzie owocków - trzeba działać :)

Trzeba, trzeba, bo owocki sezonowe dobra rzecz, a tak ulotna, chyba, że zamrozimy ;)
A takie gryczane naleśniory to i na wytrawnie są pycha! Ja robiłam je z pieczarkami, kapustą, pastą z soczewicy, a ostatnio zakochałam się w takim nadzieniu: hummus, awokado, pomidory i koperek ;)

O ten ostatni zestaw to esencja smakowitości :) Jakieś przyprawy?

a napisałam przepis dla Ciebie: steemit.com/pl-wege/@zdrowie/nalesniki-gryczane-z-hummusem-i-warzywami-bezglutenowe-i-weganskie 😊😉

Jejku! pięknie dziękuję :) Hummus pierwszy raz zrobilem niedawno i nawet przypominał ten, który jadłem na Bliskim Wschodzie, mam okres na kasze więc wpasowałaś się idealnie! :)

To ja dziękuję za inspirację do zapisania (na wieki wieków) tego pomysłu na gryczanego naleśnika ;)
Hej, to dawaj Twój przepis na hummus!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60716.93
ETH 2594.61
USDT 1.00
SBD 2.55