You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wyzwanie - plank / Desafío – tablón

in #polish6 years ago

bez kitu - nie potrafię utrzymać planka dłużej jak minutę, a i to już jest wyzwanie.... ale 120 sekund?! Chyba spróbuję Twoje wyzwanie. Naprawdę zależy mi na zgubieniu brzucha, ale deska jest dla mnie nieosiągalna na chwilę obecną. Co jeszcze robisz ciekawego, by zgubić to i owo? :)

Sort:  

Widzialam inne wyzwania gdzie 30 dnia trzeba wytrzymać 5min- to jest dopiero nieosiągalne 😂Ja ogólnie to nie mam za bardzo co gubić, chodzi mi o zbudowanie masy mięśniowej 💪🏼 Jeśli chcesz zgubić trochę to polecam tabatę, czyli interwałowy trening, podczas którego trzeba szybko, ale poprawnie wykonywać ćwiczenia przez 20s, później 10s przerwy i kolejne albo 45s ćwiczenia i 15s przerwy. 🙂

Święta święta i po świętach a ciałko zostało :(

To trzeba się zmotywować w końcu i wybrać na siłownie albo podjąć jakieś wyzwanie jak ja😜

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63186.04
ETH 3392.68
USDT 1.00
SBD 2.50