Sort:  

Wykres jest błędny. Z artykułu wynika, że badano chodzenie do kościoła, a nie religijność.

Ja stałem się o wiele bardziej religijny od kiedy przestałem chodzić do kościoła. Wydaje mi się, że wiem jak przebiega tworzenie nowej religii, wiem co może pójść źle podczas jej zakładania, a nawet mam religijnego bloga.

Ciekawe dlaczego przy badaniu nie uwzględniono tylko przestępczości popełnianej w niektórych wybranych miejscach, a badania religijności tylko w kościołach, i tylko w niedziele. Ja nie mam powodu aby przebywać w kościele; nie jestem chrześcijaninem, mam kościół w dupie, więc w tym stronniczym badaniu byłbym uważany za osobę nie-religijną.

Aby badanie miało sens, ktoś musiałby zapewnić, że wszyscy ludzie religijni będą w kościele; ja na przykład wziąłbym udział w badaniu gdyby ktoś zapłacił mi 50 zł za to, że pójdę o kościoła akurat w dniu badania, inaczej wolałbym robić coś mądrego zamiast siedzieć w tym czasie w kościele, na przykład coś związanego z moją religią.

Congratulations @whitefoxy! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Collect badge and win 5 STEEM
Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

Congratulations @whitefoxy! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Use your witness votes and get the Community Badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61354.39
ETH 3309.76
USDT 1.00
SBD 2.47