You are viewing a single comment's thread from:

RE: Proponuje zawieszenie broni między sp-group i mmmmkkkk311

in #polish5 years ago (edited)

Ooo, jak miło mając czterdziestkę na karku zostać nazwaną dzieciakiem że sprayem.
Wchodząc w Twoją merytorykę, ten pan nie pogroził palcem i nie było nawet czasu, żeby rozważyć jego punkt widzenia. On bez ostrzeżenia wyciągnął broń i zaczął strzelać, następnie wezwał wsparcie w postaci oddziału at. Jemu nie chodzi o reformę grupy, a o jej eksterminację. Nie widzisz tego?
Doceniam Twe starania @herbaciany, ale w moim pojmowaniu MK przekroczył wszelkie granice zwykłej, ludzkiej przyzwoitości. Taki człowiek nie ma moralnego zaplecza, by uczyć mnie (siłą), co jest dobre, a co złe. Broni nie zawieszam, bo jej nie mam. Ale może, gdy ten typ przestanie strzelać, będę miała chwilę, by się na spokojnie zastanowić nad tym, jak działa grupa i co można zmienić.

Sort:  

Ja jednak myślę, że @mmmmmkkkk311 na dużo więcej stać niż kilkanaście (nie liczyłem) i parę komentarzy pod postami. Tak co najwyżej wchodząc w poprzednią retorykę, paru zostało rzuconych na ziemię, skutych i zamkniętych na dołek. Nie mówię, że to było miłe i godne naśladowania.

Ale może, gdy ten typ przestanie strzelać, będę miała chwilę, by się na spokojnie zastanowić nad tym, jak działa grupa i co można zmienić.

Sztuczny uśmiech - no właśnie na więcej sztucznego uśmiechu liczyłem.
Mam nadzieję, że mój post coś więcej da niż tylko kolejną okazje do kolejnych potyczek słownych ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62893.52
ETH 3354.14
USDT 1.00
SBD 2.47