Sort:  

Świetna inicjatywa, myślę, że nikt z sp-group nie chce rozlewu krwi.
Dotychczas przyglądałem się wszystkiemu z boku, chociaż jestem delegatem niewielkich środków do grupy. Zdecydowałem się na delegacje nie z chęci zysku, bo na tyle co ostatnio publikuję to więcej bym zarobił z kuracji, niż upvote od grupy. Zrobiłem to dlatego bo widzę potencjał w tej grupie, mają ciekawe inicjatywy, które w pewnym stopniu aktywują polską społeczność.
Jak słusznie @herbacianymag zauważył z grupą jest związanych w jakiś sposób ponad 80% aktualnie aktywnych użytkowników na #polish.
W mojej ocenie potencjał grupy można wykorzystać dla dobra #newsteem, tylko czy należy to robić szantażem. Przypominam, że Polaków nic bardziej nie jednoczy niż próba narzucenia im przymusem nowego porządku.
Zamiast stosować bezpretensjonalny szantaż proponuję @mmmmkkkk311, żeby zastanowił się jak można wykorzystać potencjał grupy.
Aktualnie dzieje się na Steem wiele, zbyt wiele, żeby śledzić na bieżąco wszystko co może nas dotyczyć. Myślę, że dobry efekt współpracy mógłby być osiągnięty, gdyby zamiast szantażu spróbować wytłumaczyć zawiłości #newsteem, gdyż nawet mi trudno się we wszystkim połapać i odnaleźć.
Ze swojej strony jestem jak najbardziej chętny i gotowy do pomocy.

nawet mi trudno się we wszystkim połapać i odnaleźć

Ja dopiero wczoraj korzystając z nowego @tipu zauważyłem, że okienko ograniczonych nagród kuratorskich zamyka się nie po minucie tylko po pięciu. Przed hardforkiem ciągle była mowa o 1 minucie...

To ja proponuję "wysłać posłów" do Ferviego i przeprosić się z nim. Niech on powróci, opisuje wszystko i tłumaczy tym którzy nie rozumieją (podejrzewam że Fervi aktywnie działa pod innym nickiem i wie co w trawie piszczy)

Zamiast stosować bezpretensjonalny szantaż

To nie jest szantaż, widzę abuse, kłamstwa lub plucie na Polaków, czy też pod swoim adresem to flaguję. Każdy powinien robić to samo

Poświęciłem połowę dnia na dzisiejsze dyskusje, pod wieloma odpowiedziami zostawiałem hashtag #newsteem Założę się że nikt w to nie kliknął bo grupowicze wolą czerpać wiedzę o Steem na czacie u Michała

Przeprosić ferviego? Kto ma to zrobić? Grupa, którą ten człowiek od początku chciał zniszczyć kłamiąc w swoich postach i na czatach i nękając ludzi na privie? Sam swoim działaniem wykluczył się z tej społeczności, nie rób z niego ofiary. Zresztą... on lubił do ciebie biegać na skargę, mam podejrzenia co do tego, czy i tym razem tak nie było i czy znowu nie dałeś mu się zmanipulować.

To ja proponuję "wysłać posłów" do Ferviego i przeprosić się z nim. Niech on powróci, opisuje wszystko i tłumaczy tym którzy nie rozumieją (podejrzewam że Fervi aktywnie działa pod innym nickiem i wie co w trawie piszczy)

Pamiętasz walkę @fervi i ekipy z bidbotami. Np post santarius. Szkoda, że hf 21 nie był na początku roku 2018 roku, bo wtedy dużo edukacyjnych tekstów powstawało.

Zabawne, że wtedy w aspekcie Steem mógłbyś mieć wielu sprzymierzeńców. Też ciekawi mnie, że kilka osób z tamtej ekipy pozostało, a siedzi cicho.

Przepraszam cię bardzo, ale kto ma przepraszać ferviego, przecież on sam dobrowolnie opuścił steemit, sam pisał post że odchodzi, a później wstawiał i tak jakieś posty. To on najwięcej pisał o nowym hardforku że nie będzie za ciekawie, że wittnesi są do bani i ogólnie, że jest jedno wielkie G. To nie rozumiem cię kto i dlaczego ma przepraszać. A może trzeba go poprosić żeby wrócił :)

Niech on powróci, opisuje wszystko i tłumaczy tym którzy nie rozumieją (podejrzewam że Fervi aktywnie działa pod innym nickiem i wie co w trawie piszczy)

Nie zajmuję się Steemem i nie będę. Moim zdaniem trzeba albo jakimś cudem wymusić zmiany, albo zaorać go. Dlatego odszedłem, nie mam czasu użerać się z koniem :P

Podstawowym zadaniem powinno być wyrzucenie skorumpowanych witnessów (wszystkich :P) i wprowadzenie systemu PoS, w którym każdy by był producentem bloków i mógł samemu decydować o przyszłości sieci zamiast przekazywać głoś komuś innemu. I dodatkowo zarabiać na tym (bo ponosisz koszty).

Niestety, nikt tego nie wprowadzi, bo hajs z witnessowania jest wystarczająco spory by tego nie robić.


Wiem mniej więcej co piszczy. Ogólnie idea taka, by zaorać wszelkie sp-group, traile, boty, pool raperów itd. Jest to dość skuteczne stety czy niestety, nawet Steemit dokłada swój hajs do tego :P


Natomiast jeśli liczysz, że wrócę to niestety nie. Rozwijam inną platformę, na Bitcoinie. Jak kiedyś będziesz myślał o porzuceniu Steem to możesz napisać na discorda (fervi#7629) i dam linka.

Ale miło, że pamiętasz :P

Fervi to teraz na bitcoinpl.org pisze...https://bitcoinpl.org/kryptofelieton-federacyjne-sieci-zdecentralizowane/ ... wystarczy do Google wujka wpisać a poza tym siedzę na większości grup krypto od paru lat i widzę kto spamuje na nich i kto poleca od ładnych paru lat..na razie to świeżak i czas pokaże :)

Jak to dobrze, że mamy na naszym #polish takiego maga jak Ty :)
Piszesz tu o czymś bardzo ważnym o czym i ja myślę od kiedy znowu jesteśmy atakowani.
Być może nie wpisujemy się w idee nowego steema (nie wiem, nie jestem w ogóle w temacie, może Twój post mi coś rozjaśni)... ale nikt nie napisał nam tego wprost. Zamiast tego, jesteśmy oskarżani i atakowani, szczególnie mocno michał. Wypisywane są na nasz temat kłamstwa i dzieje się jakaś chora propaganda przeciwko nam (oczywiście mam na myśli jednego użytkownika). Abstrahując od tego, że nie pasujemy do idei nowego steem, uważam, że żeby robić nagonkę taką jak robi mk na nas trzeba mieć przynajmniej jakieś przesłanki, a nie same kłamstwa i obelgi.
Żadnej wojny nie ma, wojna poleca na walce, na atakach z dwóch stron. My nie atakujemy, my się nawet nie bardzo bronimy, bo ciężko bronić się przed kłamstwami.
Inaczej wyglądała by sytuacja jak by mk napisał "Hej sp-g, nie pasujecie do nowego steema, musicie coś zmienić" ale nie... po co pisać do kogoś merytorycznie i kulturalnie jak można rzucać obelgami, wysyłać głupie filmiki i flagować.
"A moim ulubionym łobuziakom polecam zastanowić się, czy nie warto posłuchać tego pana grożącego palcem[...]" - a powiedział on nam coś takiego czego warto było by posłuchać, bo mi chyba coś umknęło.
Oczywiście można się zmieniać i nie jest to nic złego, może i my się zmienimy w jakiś sposób, kto wie... Ale to co prezentuje sobą mk nie ma na celu zmienienie nas a zniszczenie nas i za pewne było by to dużo bardziej widoczne gdyby miał on mniej mocy.
My na współprace jesteśmy bardzo otwarci, myślę, że mogę nawet zaryzykować stwierdzenie, że jesteśmy otwarci na sugestie co do zmian w grupie, ale nigdy ale to nigdy nie ugniemy się pod wpływem manipulacji, szantażu czy obelg, o czym przekonaliśmy się już wielokrotnie za czasów gdy fervi nas atakował.
Jesteśmy częścią #polish, bardzo dużą częścią aktywnego#polish i nie staramy się odcinać, a kolejny raz jesteśmy traktowani jako wrogowie. Całe szczęście, że nauczyliśmy się w przeszłości, że nie warto zbyt emocjonalnie podchodzić do atakowania nas przez jakieś jednostki.
Ahh napisze na ten temat może osobnego posta to przynajmniej jakiegoś upvota zdobędę, a kto wie... może i flagę? ;)
Na koniec wkleję cover ulubionej artystki mk, "która w przeciwieństwie do wielu polskich artystów nigdy nie namawiała europosłów do wprowadzenia cenzury i zamordyzmu w internecie". Polecam!

Za bardzo nie wiem, co ci odpisać.

Jeśli gdzieś mk pisał, że zjadacie dzieci i jesteście zakałą Steem, to ewidentnie kłamał. Nie znam wszystkich jego wypowiedzi.

#newsteem - to takie szklane domy. Na razie zwożą piasek, a już rozwalają murowe domy. O ile za bidbotem nie stoi społeczność, tylko Sp z zapleczem informatycznym, tak za np waszą grupą jest społeczność, której nikt nie przymusił do tego jak działa grupa.

Czy warto zmienić sposób działania grupy, to już pozostawiam delegatom, bo to ich sprawa.

Kompromis??? Na kompromis to ja mogę iść z człowiekiem, który myśli logicznie i używa argumentów. A Jego jedynym argumentem jest argument siły. No może nie jedynym, drugim są kretyńskie filmiki z masturbującymi się postaciami, na które sam sobie głosuje. Trochę poniżej mojej godności...

Napisał niedawno "Wszystcy deleganci z naszego powiatu (i nie tylko) będą flagowani automatycznie." Zwisa mi i powiewa jego flaga, delegacji nie cofnę nawet jakby sp-group zaprzestało mnie upvotować. Nie wysłałem swojej "olbrzymiej" delegacji dla swojego ani sp-grup zarobku bo na tych groszach nikt nie zarobi. Wysłałem w dowód uznania dla tych którym się chce i poświecają sporo czasu by bytowanie na steem nam umilić konkursami i zabawami. Gdyby wszyscy pojmowali świat jak MK to można by dzis wprowadzić kolejny HF usuwający upvoty a rozbudowujący możliwość downvotowania.

E tam. Kiedyś drama była co miesiąc (przynajmniej), a doszło do tego, że nie pamiętam kiedy była ostatnia... Nie wiem jakie są założenia #newsteem, bo absorbują mnie ostatnio inne sprawy, ale nie sposób zauważyć, że Steem się zmienia. Jeszcze pół roku temu nie uwierzyłbym w koniec bidbotów na Steemie, a tu proszę.

@sp-group to chyba jedyne co przetrwało ze starych czasów i podejrzewam, że członkowie przyzwyczaili się już do formuły. Czy jest to powód do ataków? Nie sądzę. Niemniej doświadczenia z KBK pokazały mi, że przyzwyczajenie bywa szkodliwe a przeciwności mogą być motorem zbawiennych zmian.

Warto szukać nowych dróg. Z tego co widzę w tym duchu dokonano ostatnio reformy @tipu (swoją drogą świetna koncepcja z uzależnieniem siły głosu i many od poziomu, a poziomu od nagród kuratorskich).

Ooo, jak miło mając czterdziestkę na karku zostać nazwaną dzieciakiem że sprayem.
Wchodząc w Twoją merytorykę, ten pan nie pogroził palcem i nie było nawet czasu, żeby rozważyć jego punkt widzenia. On bez ostrzeżenia wyciągnął broń i zaczął strzelać, następnie wezwał wsparcie w postaci oddziału at. Jemu nie chodzi o reformę grupy, a o jej eksterminację. Nie widzisz tego?
Doceniam Twe starania @herbaciany, ale w moim pojmowaniu MK przekroczył wszelkie granice zwykłej, ludzkiej przyzwoitości. Taki człowiek nie ma moralnego zaplecza, by uczyć mnie (siłą), co jest dobre, a co złe. Broni nie zawieszam, bo jej nie mam. Ale może, gdy ten typ przestanie strzelać, będę miała chwilę, by się na spokojnie zastanowić nad tym, jak działa grupa i co można zmienić.

Ja jednak myślę, że @mmmmmkkkk311 na dużo więcej stać niż kilkanaście (nie liczyłem) i parę komentarzy pod postami. Tak co najwyżej wchodząc w poprzednią retorykę, paru zostało rzuconych na ziemię, skutych i zamkniętych na dołek. Nie mówię, że to było miłe i godne naśladowania.

Ale może, gdy ten typ przestanie strzelać, będę miała chwilę, by się na spokojnie zastanowić nad tym, jak działa grupa i co można zmienić.

Sztuczny uśmiech - no właśnie na więcej sztucznego uśmiechu liczyłem.
Mam nadzieję, że mój post coś więcej da niż tylko kolejną okazje do kolejnych potyczek słownych ;)

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRAIL" o łącznej mocy ~0.17$. Zasady otrzymywania głosu z traila @sp-group-up znajdziesz w ostatnim raporcie tygodniowym z działalności @sp-group, w zakładce PROJEKTY.

@michalx2008x

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62647.38
ETH 3335.62
USDT 1.00
SBD 2.46