You are viewing a single comment's thread from:

RE: Proponuje zawieszenie broni między sp-group i mmmmkkkk311

in #polish5 years ago

Ja jednak myślę, że @mmmmmkkkk311 na dużo więcej stać niż kilkanaście (nie liczyłem) i parę komentarzy pod postami. Tak co najwyżej wchodząc w poprzednią retorykę, paru zostało rzuconych na ziemię, skutych i zamkniętych na dołek. Nie mówię, że to było miłe i godne naśladowania.

Ale może, gdy ten typ przestanie strzelać, będę miała chwilę, by się na spokojnie zastanowić nad tym, jak działa grupa i co można zmienić.

Sztuczny uśmiech - no właśnie na więcej sztucznego uśmiechu liczyłem.
Mam nadzieję, że mój post coś więcej da niż tylko kolejną okazje do kolejnych potyczek słownych ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61226.21
ETH 2715.69
USDT 1.00
SBD 2.45