You are viewing a single comment's thread from:

RE: Carl Gustav Jung, Wolfgang Pauli oraz ich koncepcja SYNCHRONICZNOŚCI. Niezwykły mariaż psychologii i fizyki

in #polish6 years ago

Świetny artykuł, nie wiedziałem, że na temat synchroniczności były już jakieś naukowe badania. Wg mnie to jest jak najbardziej naturalna funkcja umysłu. Po prostu każdy zauważa to czego oczekuje, a 90% ludzi jest nastawiona na przypadkowość, więc tego doświadcza. Ale kiedy człowiek się otwiera intuicję, inne perspektywy i uważnie obserwuje swoją teraźniejszość, to zbiegi okoliczności zaczynają układać się w całkiem logiczną strukturę. I wtedy biorąc pod uwagę fizykę kwantową dostaje tego jeszcze więcej :) Z moich obserwacji i doświadczeń tą przyczynowością rządzi świadoma lub nie uświadomiona intencja.
Kilka dni temu też napisałem o tym artykuł, w którym opisałem osobiste doświadczenia synchroniczności w kontekście budzenia się mojej duchowej świadomości.
https://steemit.com/tematygodnia/@tomeknguyen/moj-koniec-swiata-i-nowy-poczatek
Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68643.84
ETH 3277.52
USDT 1.00
SBD 2.67