You are viewing a single comment's thread from:

RE: Twarda lekcja tagu #polish

in #polish6 years ago

Zdjęcia podpisane z strony to dobrze. Tu pisałem Skąd brać darmowe zdjęcia na bloga?

Mała podpowiedz wspominają o tym że pisząc na busy i wstawiając tagi #polish #busy dostaniesz od bota dodatkowy zarobek. Polecam rzetelne artykuły @PeTecko
Co przynosi nowego Busy w wersji 2.2?

Sort:  

A widzisz o tym tagu nie wiedziałam teraz zapamiętam <3 a kolegę będę śledzić.

Żeby ten tag był użyteczny musisz korzystać z busy.org

A tu lekcja o tagu #polish https://steemit.com/introduceyourself/@justynatina/respect-i-think-he-forget

Naciśnij show

Widzę też ostro było, ja nauczkę już dostałam ;) tylko zastanawiam się nad jednym..reputacja była dziś już 25 a teraz znowu 14..tego nie rozumię, czy można gdzieś sprawdzić flagi?
Przyjrzałam się lepiej tej akcji i nie podoba mi się mściwe dawanie downvotów..

Aktywność możesz zobaczyć na przykład tutaj https://steemd.com/@shestiger, lub na busy.org (logujesz się jak na steemit.com) na karcie aktywność.

Wszystko idzie w dobrym kierunku. To że spadło to dopiero pewnie zaliczyło flage. Sprawdziłem i dostałaś od @noisy jest to BOS Polish wie najwięcej o tej platformie i jeszcze jeden który ma dwa konta @lukmarcus @marszum .Ostatnio coś pogrzebali w systemie i nie do końca działa poprawnie bo u mnie raz widać reputacje 48 a raz 25. Kolejna lekcja...
Kopie z #polish vs oryginały z sieci - zestawienie #4

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57173.66
ETH 3067.89
USDT 1.00
SBD 2.39