Respect I think he forget!

in #introduceyourself7 years ago (edited)

This what I was worry about when I make account on steemit.
I'm polish girl and honestly I was hoping to NOT find to much polish friends here! Why? You can easy see why... 20180118_111958.png

It post about being positive, where I wish everyone good positive day.
I get vote down because? He is polish and he don't like what I post right? Or What? It's not first time he do something on my blog , leave me alone go to people what want your ⚠️attention
Polish people have a lot of hate. I dont know why he have so much anger to me. I'm polish I can say it, and it's my opinion. There are nice people but respect it's not often used .
Why you can't just leave it and let it go be normal.

#RESPECT 👏👏

Sort:  

#introduceyourself/#introducemyself

The “introduceyourself/introducemyself” tag is for creating one introductory post that tells us about you. Users are encouraged to use this tag exclusively for that, and not to reuse it.

Using irrelevant tags, especially popular tags, makes it hard to find good and relevant content. Please use only relevant tags when posting!

Blatant misuse of tags is spam. Spam is discouraged by the community and may result in action from the cheetah bot.

TIP: You can edit any tag but the first!

Thank You! ⚜

Czytaj komentarze. Czy to takie trudne?

A taka z ciebie wielka Polka, a Polish piszesz małą literą. Chyba że jesteś wypolerowana.

Ty naprawdę nie masz życia prócz internetu pisze jak chce i szczerze nie interesuje mnie zdanie takiej osoby jak ty, tak nspisalam ty z malej litery bo tyle mam szacunku do ciebie, zawistny jesteś nienawiść ból dupy 😁😁😁 luzik pisz komentuj flaguj zbierz ekipe załóż grupe anty Justyna niech Polacy sie zbiora w grupie i siądą na mnie bo justysia po polsku nie napisała😁😂😂😂 👏👏👏 znam takich jak ty co wyżej sraja niż widzą. Pamiętaj to jest internet nie bierz do serca wszystkiego bo ci żyłka pęknie.

Tu nie chodzi o żadną zawiść, ale o przestrzeganie pewnych reguł, które polska społeczność Steem dawno temu ustaliła, żeby żyło się wszystkim lepiej. Jedną z nich jest używanie tagu #polish do treści pisanych po polsku. @lukmarcus na to właśnie zwrócił uwagę.

PS Platforma Steem działa w nieco inny sposób niż "reszta internetu". Tutaj jest taki szybki opis: https://steem.io/steem-bluepaper.pdf

Witaj, gdyby osobnik wyzej napisal komentarz jak TY nie bylo by tego zamieszania, oczekuje szacunku tak jak i ja szanuje kazdego do pewnych granic,

dziekuje za Twoj komentarz przydal sie :)

Dopóki nie przestaniesz mnie obrażać czy szanować zasad polskiej społeczności to nie dam ci spokoju.

Przepraszam bardzo kto zaczal pierwszy z wymiana zdan obrazliwych, lub chamskie komentarze ? Nienawisc z twojej strony wobec mnie przelewa kazde morze, uwziales sie od poczatku i tyle.

Po za tym skoro jestes na tym portalu juz rok czasu czy dluzej moze powinienes odpowiedz w taki sposob jak @jacekw dac przyklad jak elegancko i kulturaklnie mozna napisac jaki jest problem ? Ale nie lepiej dojechac laske co nie fajnie tak pokazac rogi i pokazac jaki ty mocny jestes bo masz wieksza steem power #oklaski

Bardzo dziekuje @jacekw za te wlasnie potrzebne mi info i to w mily sposob przekazane. Ale jednak z drugiej strony widac u osob lukaszz nienawisc bo mozna delikatnie podejsc do sprawy.

Wymagasz od kogoś kultury, której sama nie masz.

Hello Friend,
Welcome to steem Community Friend It's great to have you here :)
i Really Liked your interview .
i wish you a great time here on this new platform.
Goodluck My Friend.

A ja zapytam na jakiej podstawie wybierasz tagi, których używasz?

Wybacz temat jest juz zamkniety a jezeli masz zamiar mnie sie czepiac prosze odpusc bede wdzieczna ,

Milego popoludnia.

ja się nie chce czepiać. ale skoro piszesz po angielsku to oznacza, że ten język rozumiesz. i teraz powiedz mi czemu dajesz tag "introduceyourself" skoro się tu nie przedstawiasz? czemu dajesz tag steem skoro o steem nic nie piszesz? i tak dalej. ja chce tylko zaznaczyć, że w końcu cała społeczność, nie tylko polska będzie się czepiać.

Jak wyżej napisałam temat jest zamknięty.

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.024
BTC 51981.11
ETH 2334.35
USDT 1.00
SBD 1.97