You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy to wina Noisy'ego, że zgarnął za vloga ponad 100$?

in #polish6 years ago

Tylko czy na prawdę porzucają steemit bo za mało dostali za pierwszy post, albo bo ktoś inny dostał więcej? Ludzie przecież tworzą treści w necie całkiem za darmo, często nawet nie dostając w zasadzie odzewu jeśli zaczynają dopiero blogować. Chyba że są to ludzie którzy przyszli tu już z założeniem że chcą wyciągnąć łatwy "hajs", ale tacy ludzie raczej nie tworzyli by dobrych treści.

Mnie najbardziej boli, że są osoby które hm zbyt łatwo że tak powiem wypłacają pieniądze. Owszem to ich kasa i mogą robić z nią co chcą, ale jest to brzydki egoizm i w dodatku krótkowzroczność (lub brak wiary w dobrą przyszłość tej platformy). A to że ktoś dostał większego upvota niż ja, nawet jeśli ma moim zdaniem gorsza treść? Takie jest życie, taki jest cały świat. Jak ktoś nie umie się z tym pogodzić to tylko współczuć :P

Odnośnie flag to ja ostatnio dostałem ich kilka bo ktoś się poczuł urażony faktem że dostał "lanie" ode mnie w pewnej grze, też można ;) Flagi są narzędziem które można stosować dowolnie, bo nie ma tu żadnych ustalonych (niestety) praw, ale wydaje mi się że używanie siły głosu do flagowania treści które nie przypadły mi do gustu nie jest celowe. Plagiaty, obrażanie, oszustwa itp rzeczy zdecydowanie tak, inne nie uważam dobre, ale bym też nikogo za takie używanie flag nie potępiał.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 61255.54
ETH 2640.80
USDT 1.00
SBD 2.46