You are viewing a single comment's thread from:

RE: MASŁO CZY MARGARYNA ? #6

in #polish7 years ago

Skąd wzięłam te informacje ? Uwierzyłam osobom, które mnie uczyły. Czytając na ten temat, również znalazłam takie informacje.
Źle przekazywane informacje podczas edukacji ? Być może.
Margaryna ma zupełnie inny skład i sposób pozyskiwania niż masło. Jeśli to jest taki problem, usunę to zdanie.
Dziękuję za cenną uwagę, każdą biorę do siebie.

Sort:  

Poczytaj, naprawdę warto :) Mnie też tak teoretycznie uczono, ale nie zawsze uczelnia opiera się o najświeższe informacje. Szczególnie w dziedzinie żywienia. To nserio nie jest prawda z tymi dobrymi właściwościami margaryny. Nawet "na chłopski rozum" (chociaż nienawidzę takiej argumentacji zazwyczaj) - utwardzony sztucznie tłuszcz roślinny, który naturalnie jest płynny, na dodatek w konfiguracji trans, nie może być zdrowy (i nie jest). Do naszego kraju dojdą może świeże informacje tak za 5-10 lat. Warto wiedzieć coś już wcześniej.

Nie chcę Cię flagować naprawdę, rozejrzyj się w aktualnej sytuacji na świecie dotyczącej tłuszczów utwardzonych, a zobaczysz jak nasze państwo jest zacofane w tej kwestii i nie można mu ufać.

Chce Pan, nie chce... Zrobił to Pan. Nie wnikam w to. Każdy ma do tego prawo. Napisałam na podstawie tego, czego mnie nauczono. Skoro tak mnie uczyli, pasuje im wierzyć. Inaczej, jaki sens ma chodzenie do szkoły oraz posada taka jak nauczyciel/ wykładowca.

Przyjęłam do wiadomości, poczytam sobie i jeszcze bardziej pogłębię swoją wiedzę.

Żyjemy w Polsce. Nie w USA. Doda tylko, że nie napisałam nigdzie, nigdzie nie zmusiłam nikogo do zakupu margaryny. Każdy ma wybór. Jeśli ktoś nie może spożywać masła, mógłby jeść margarynę .. już lepiej nich je suchy chleb :)

Pozdrawiam.

Polecam jednego z bardziej inteligentnych i oczytanych w kwestii zdrowotnych youtuberow, jeśli dobrze pamiętam jest patologiem:

zdjąłem flagę i daję upvote na zachęte byś podzieliła się po researchu nowymi informacjami :)

Od teraz masło i margaryna będzie mi się śnić po nocach .. Raczej tylko margaryna :) Poczytam jeszcze.
Dziękuję.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62581.77
ETH 2546.73
USDT 1.00
SBD 2.75