[PL] RaceTime - czyli jak ożenić motoryzację z blockchainem

in #polish6 years ago (edited)

No witam!

Kolejny blog motoryzacyjny... Kto by to wszystko czytał? Oczywiście moja historia jest taka sama jak innych blogerów. Od zawsze interesowałem się motoryzacją, lubię samochody, biorę udział w wyścigach na torze bla bla bla... Gdybym tworzył swój content na Wordpressie, Blogspocie albo po prostu na Facebooku, to zaginąłbym w tłumie wszystkich dokładnie takich samych ludzi jak ja.

Logo moje 2.jpg

No więc dlaczego Steemit? Przecież nie wygląda jakoś kusząco, gdzie indziej mógłbym z powodzeniem tworzyć ładniej, bardziej kolorowo, widowiskowo, przyciągająco. A no dlatego, że jak na razie nie ma żadnego, porządnego bloga motoryzacyjnego na tej nowoczesnej i przyszłościowej platformie. A ja chciałbym takim zostać. Co jest wyjątkowego w Steemicie? A no technologia! Steemit oparty jest na blockchainie Steem. A użytkownicy Steemita (swoją drogą nazywani: "steemianami", fajnie nie?) dzięki samej swojej obecności, uwadze, tworzeniu, komentowaniu a nawet upvotowaniu napędzają tą całą maszynę, za co są wynagradzani! Łooo! Czyli mogę klikać lajki i zbierać za to kasę? Tak, możesz. Domu za to nie kupisz, ale po co klikać bezproduktywnie, jak można to robić z sensem, tutaj na Steemit! Jak to dokładnie wygląda, czym się je, co to jest blockchain wyjaśnię w jednym z kolejnych artykułów.

9.jpg

O czym będzie ten blog? O motoryzacji. Trochę mało konkretów?

No więc znajdziesz tu:

  • moje własne, osobiste przemyślenia na temat aktualnej sytuacji w szeroko pojętym świecie motoryzacji;
  • informacje na temat motorsportu w Polsce z perspektywy uczestnika a nie tylko obserwatora;
  • rady dotyczące wszystkiego co związane z prowadzeniem samochodu, technikami, modyfikacjami;
  • relacje z imprez i wyjazdów w których brałem udział;
  • ogłoszenia, informacje i zaproszenia na wyjazdy/imprezy których będę organizatorem/współorganizatorem;
  • testy samochodów (o ile ktoś będzie mi chciał jakiekolwiek do testu wypożyczyć :D);
  • moje próby rozprawienia się z pewnymi mitami, którymi obrósł temat motorsportu w Polsce;
  • teksty które tworzę jako content na fanpage mojego teamu ZeroX Racing Team;
  • artykuły związane z blockchainem, kryptowalutami, przydatne informacje;
  • wszystko to o co będą prosić moi czytelnicy, a co uznam za warte omówienia;
  • no i wszystko to, co akurat w danej sytuacji przyjdzie mi do głowy;

Mimo, że mam tendencję do pisania długich wywodów, to postaram się nie zanudzać, obiecuję. Dłuższe artykuły będę się starał dzielić na mniejsze części, albo odpowiednio streszczać.

Aaa i oczekuję od Was informacji zwrotnej, co jest fajne, co jest słabe, co mogę zmienić, o czym pisać a co olać.

W następnym wpisie postaram się przedstawić, żeby każdy wiedział z kim w ogóle ma do czynienia!

Zapraszam!

PS: Nie obiecuję, że będę postował regularnie jak szwajcarski zegarek, ale będę się starał :D
PS2: Klinąłem "Enter" przy dodawaniu taga. Post się wysłał. Panika. Nie umiem jeszcze w Steemit :D !

Sort:  

Welcome racetime!
eSteem is the application that improves your experience here. We have Mobile application for Android and iOS users. We also have developed Surfer Desktop application that helps you to gain new followers and stay connected with your friends, unique features - notifications, bookmarks, favorites, drafts, and more.
We reward our users with encouragement upvotes as well as monthly giveaways rewarding Spotlight top users and active Discord users.
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Congratulations @racetime! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote
You received more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Trick or Treat - Publish your scariest halloween story and win a new badge
SteemitBoard notifications improved

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62912.13
ETH 2544.21
USDT 1.00
SBD 2.84