You are viewing a single comment's thread from:

RE: PORADNIK: Jak przetrwać pierwszy miesiąc na steemit?

in #polish6 years ago

Cześć, fajnie napisany poradnik.
Jak tak patrzę, to jestem o tydzień młodszy od Ciebie (steemitowo patrząc) :)
Mam wiele podobnych przemyśleń co do startu na Steemit.
Jako fan Roberta Kubicy, dam Ci krótki feedback ze Steemita ;) :
Połowę Twoich postów przeczytałem zaraz po dodaniu np: o dzieciach , lub o Foreście.
Tematygodnia też na pewno pomagają.
Dlaczego nie przeczytałem wszystkich? - nie wiem. Niektórych zupełnie nie kojarzę - może zła godzina dodania, lub złe tagowanie ?)
Dlaczego nie lajkowałem? Trudno powiedzieć - pewnie post przeczytałem po południu, a całą moc (10 głosów) zużyłem rano .
Tak czy owak - masz kolejnego obserwującego :) Pozdrawiam i powodzenia życzę hej!

Sort:  

Poradnik jest totalnie amatorski i licze się z tym, że dla większości steemian momentami jest nawet śmieszny... Szczerze mówiąc chciałabym żeby trafił tu jakiś nowy użytkownik i pomyślał sobie "kurcze, skoro dziewczyna która wstawia posty oceniane na 0,11 steempieniążka nadal tu jest i chce tu być to ja też nie odpuszcze".
Dzięki, tobie te życze powodzenia :) jutro też do ciebie wpadne i może zostane na dłużej :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67651.30
ETH 3269.44
USDT 1.00
SBD 2.64