Morderstwo w Orient Expressie z 2017 roku. Fajna rozrywka w zimowe dni

in #polish6 years ago

mor.jpg

Lubie kryminalne filmy. Jednak jeżeli chodzi o obecne produkcje to ciężko trafić na coś udanego. Dobre kino kryminalne odchodzi do historii. Bardzo trudno trafić na dobrą produkcję, w której zadbano o detale i stworzono dobrą atmosferę, która pomimo znanego wszystkim zakończenia jednak trzyma oglądającego przed ekranem.

Po dłuższym przeglądaniu biblioteki filmów postanowiłem wrócić do klasyka. Morderstwo w Orient Expressie z 2017 roku całkiem ciekawie się zapowiadało. Obsada znakomita i dość dobre recenzje, ale na nie nie zwracałem uwagi. Po zachwytach ludzi recenzujących pozytywnie totalne dna filmowe postanowiłem samemu wyrabiać sobie zdanie na temat filmów.

Ponieważ jestem fanem dobrze zrobionych kryminałów, pomyślałem że wybór tego filmu będzie dobry i zarezerwowałem sobie spokojny czas na jego obejrzenie. Pierwsze wrażenie to idealnie odwzorowane detale i świetnie dobrane kostiumy. Byłem tym mile zaskoczony. Dla mnie to absolutna podstawa do dalszego rozkoszowania się filmem. Dobrze zbudowana atmosfera i świetna gra aktorska dopełniły reszty. Herculesa Poirot został doskonale zagrany i na nowo przedstawiony, dla tych wszystkich, którzy go jeszcze nie znali oraz doskonale zobrazowany dla tych, którzy już zgłębili jego postać.

Akcja przebiega w dość przyjemnym tempie. Ani zbyt wolno, ani zbyt szybko. Chociaż do perfekcji trochę brakuje, to wizualno dźwiękowa oprawa doskonale to rekompensuje i film oglądało się na prawdę bardzo przyjemnie. Johnny Depp, Penélope Cruz czy Willema Dafoe dali z siebie to co najlepsze - doskonale zagrane postaci. Chociaż osobiście za Johnny Depp'em nie przepadam, to bardzo miło się go oglądało.

Podsumowując film dam mu mocne 9/10 pkt i w odróżnieniu od Aquamen'ów i innych Ostatnich Jedi, które nie zasługują na nazwę filmu tylko pokazu możliwości CGI, ten film będzie obowiązkowy w mojej kolekcji klasyków w filmotece. Polecam go szczególnie tym, którzy nie czytali o Herculesa Poirot i nie oglądali innych filmów o nim. Może ten film zachęci was do zgłębienia tej postaci.

Sort:  

Congratulations @psychepl! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 3000 upvotes. Your next target is to reach 4000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Ja go niżej oceniłem, ale zgodzę się z tym, że bardzo przyjemnie się go ogląda. Poirota z książek Christie znałem już od ponad dekady, więc mi ciężko było trochę zaakceptować odtwórce tej roli w nowym filmie.

Cześć!
Witaj na tagu #pl-emocjonalnie. Cieszę się, że dołączasz do emocjonalnej strony Steema. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.


Autorzy postów na naszym emocjonalnym tagu są nagradzani głosem noisy, mmmmkkkk311, diosbot oraz planter.
@nieidealna.mama

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58211.91
ETH 2476.26
USDT 1.00
SBD 2.38