A po Głosowaniu Wiedźmin 3 :)steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago (edited)

Cześc i czołem!
Dziś bardzo ważny dzień dla Polski i dla mnie. Wybory! Jupiii, w końcu. Jako, że już zagłosowałam na tamtych i owamtych czyli Koalicję Po i Nowo to mogę oddać się hedonizmowi.

W związku z powyższym co następuje:
Mogę kontynuować granie w Wiedźmina 3.Jestem fanką postaci i książek Sapkowskiego oraz fenomenalnej i dla mnie przełomowej gry Wiedźmin 1. W liceum godzinami w to pykałam.

wiedzmni.jpg

Dałam się ostatnionamówić na zagranie w III i umarłam. Szaleję za zbieraniem roślin i ważeniem eliksirów. Oraz zwiększaniem miejsca w jukach i potworami!
Jak dla mnie trochę za dużo w tej grze póki co jest spraw związanych z przyziemnym ludzkim życiem, a nie magicznym, mrocznym i tajemnym.

Spieszę się pochwalić screenami z gry choć zawsze wydawało mi się dziwne, że ktoś publikuje przebieg gry i jeszcze dodatkowo ktoś to chce oglądać. Ja oglądałam ;P

Podoba mi się grafika bardzo, te zachody słońca i oczywiście maski, które można zakładać wiedźminowi oraz fryzury różne. Podoba mi się niebywale muzyka. Melancholijna i klimatyczna. Nie podoba mi się natomiast brak możliwości pominięcia całego dialogu. Ciągła konieczność duszenia spacji może trochę męczyć :)

wiedz prt cs portret6.jpg

wiedzmin kolejny pieczara.png

tu nilfgaardzka zbroja
wiedzmin ddd.jpg

a tu już wiedźmiński rynsztunek
wiedzmin triss.jpg

Uciekam, trzymajcie kciuki bo wkraczam do jakiejś jaskini, mam 18 poziom i niebawem wyruszam na wyspę Skellige.Grrr boję się

A Wy byliście na głosowaniu? :>

Sort:  

Congratulations @planet-rium! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 1750 upvotes. Your next target is to reach 2000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Trick or Treat - Publish your scariest halloweeen story and win a new badge
SteemitBoard notifications improved

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @planet-rium! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 50 as payout for your posts. Your next target is to reach a total payout of 100

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Trick or Treat - Publish your scariest halloween story and win a new badge
SteemitBoard notifications improved

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63665.23
ETH 2621.19
USDT 1.00
SBD 2.77