Konto @pl-kuchnia dla tagu #pl-kuchnia!

in #polish6 years ago

Witajcie kuchareczki, kucharze, podkuchenni i smakosze!

Recenzenci, podjadacze, znawcy smaków i zapachów!

Mięsożercy, wegetarianie, weganie i dietetycy!

... dla wszystkich znajdzie się miejsce przy naszym steemitowym stole :)

Długo chodził mi po głowie pomysł na osobne konto do spraw kulinarnych. W końcu jednak podjęłam decyzję i wczoraj w nocy powstało nowe konto @pl-kuchnia, dosłownie w kilka sekund.
Będę szczera... wyskakiwał mi jakiś error i pewnie bawiłabym się z tym do rana (przeklinając po grecku) ale z opresji wybawił mnie @fervi, On też jeszcze nie spał i oczywiście pomógł - dziękuję raz jeszcze :)

Po co to nowe konto?

  1. Nasz tag kulinarny pięknie się rozwija więc doszłam do wniosku że powinien mieć swoje konto. Z tego konta będę udostępniać posty konkursowe, podsumowania itd.
  2. Będziecie dostawać dodatkowy głosik za wpisy udostępnione na tagu #pl-kuchnia. Na razie równy zeru ale powoli, powoli - wierzę że będzie lepiej.
  3. Sprawy tagu #pl-kuchnia i postów konkursowych będą na jednym profilu czyli łatwiej będzie można je odnaleźć, przejrzeć, zagłosować. Nie ukrywam że i dla mnie to rozwiązanie powinno być wygodniejsze, przynajmniej tak mi się wydaje ;)
  4. Pula nagród za Konkurs Kulinarny będzie na tym koncie i z niego będę rozdzielać nagrody zwycięzcom. To też powinno być wygodniejsze dla nas wszystkich.
  5. Z tego konta będę także komentować Wasze kulinarne wpisy (ale z głównego oczywiście też).
  6. Z tego konta będę robić resteem Waszych wpisów na #pl-kuchnia, głównie tych dobrze napisanych (wiadomo). Chcę także robić resteem postów nowych osób na tagu, żebyśmy mogli lepiej ich poznać i pomóc im się rozgościć.

Pewnie z czasem dojdą kolejne plusy związane z osobnym kontem kulinarnym, mam nadzieje że minusów nie będzie.

Wszystkie dotychczasowe akcje kuratorskie będę nadal prowadziła z mojego głównego konta @grecki-bazar-ewy, w tej kwestii nic się nie zmieni.

Nigdy jeszcze tego nie pisałam ale tym razem to zrobię...
... proszę o follow wszystkie osoby zainteresowane naszą steemitową kuchnią (i nie tylko). Śledząc ten profil będziecie na bieżąco z #pl-kuchnia i #pl-kuchniakonkurs. Liczę na Wasze wsparcie i tym razem.

Konkurs powróci na dniach z kolejną edycją i już się cieszę na Wasze smakowite przepisy.
Koniecznie zbierajcie zdjęcia (!), oczywiście nie tylko na konkurs a dla ogólnej aktywności na naszej platformie.

Jeśli macie jakiekolwiek uwagi, porady lub pomysły to tradycyjnie zapraszam do komentarzy.

Pozdrawiam serdecznie -
@grecki-bazar-ewy, opiekun tagu #pl-kuchnia.

Sort:  


Welcome to Steemit @pl-kuchnia!

I wish you much success and hope you find Steemit to be as rewarding and informative as I have.

Here are some links you might find useful.
Your stats on SteemNow
Your stats on SteemWorld
Your stats on SteemD
How does Steemit actually work?

Oh yea, I have upvoted you and followed you. Many blessings!

To bardzo dobre rozwiązanie? Tak na przykład zrobiła @pkocjan oddzielając swoje konta. Nim się obejrzysz to będziesz operować że ho..ho Zobaczysz jak to Ci ułatwi na plus...Taki mały Tip! Dobrze mieć dwie przeglądarki:)

Sorry, the tip is higher then your deposit.
You can check your balance by sending 0.001 SBD to @tipu with memo: balance
(the minimal tip is 0.1 SBD)

Hm...ale ja cię nie wołałem...innym razem :)

Uzyles tip z wykrzyknikiem :p

Też mi się wydaje że to dobre rozwiązanie ale nie ukrywam że długo nad tym myślałam, wiadomo...

Wiem że @pkocjan rozdzieliła konta, śledzę Jej profile i cieszę się że dobrze sobie radzi :)
Podobnie @lukmarcus robi z #tematygodnia ale nie czarujmy się, jest to dodatkowa praca wymagająca czasu a wielu z nas ma już tutaj sporo obowiązków. Absolutnie nie narzekam tylko stwierdzam fakty i jestem pewna że damy radę zrobić jeszcze więcej dla dobra #polish.

Dziękuję za komentarz, wsparcie i tip! Pozdrawiam :)

welcome to steemit it
super visit to my blog get every vote back i am following you

Hey pl-kuchnia! If you would like to see what the current trending content and topics on the internet are consider following @coffeebreak and @topicstoday accounts to make your personal feed more fun and informative.


Welcome to Steem @pl-kuchnia.

Do read A thumb rule for steemit minnows - 50:100:200:25 for starter tips.

Spend time reading Steem Blue Paper to know how Steem blockchain works and if you still have any queries ask them on our Ask me anything about Steemit post and we will try to answer that.

All the Best!!!

No, no, się dzieje!
#pl-kuchnia to jeden z ładniej rozwijających się tagów :)

Tak, liczę na to że będzie się na prawdę dużo dobrego działo ;)

Dzięki raz jeszcze za wsparcie dla #pl-kuchnia @jacekw, jestem pewna że ludzie publikujący tutaj szybko pokochają Twoje kulinarne statystyki :)

Brawo za pomysł! Powodzenia życzyć nie trzeba, bo Steemitowa kuchnia ma się bardzo dobrze i na pewno będzie się dalej rozwijać, bo przecież jeść kochamy wszyscy! :))

Masz rację Moni, jeść kochamy wszyscy :)
Ale wiesz co mnie bardzo cieszy? Że nasz Steemitowy bogato nakryty stół jest okrągłym stołem!

Dziękuję Ci za pozytywny komentarz, dobrze wiem że i Tobie zależy na rozwoju naszego kulinarnego tagu.

Pozdrawiam! :)

Tak !
Kuchnia to miejsce, w którym spędzam większość czasu w moim domu, a #pl-kuchnia, to miejsce, gdzie spędzam większość czasu na Steem'ie :)
I tak myślę, że pewnie ponad 90 % moich wpisów ma tag #pl-kuchnia, po statystyki to trzeba by się do Jacka zwrócić ;))

Pod kontem aktywności nie było jeszcze statystyk na #pl-kuchnia, może koniec roku będzie dobrym momentem na takie podsumowanie.
Nie ukrywam że już o tym myślałam ;)

Brawo Ewa! Właśnie się ostatnio zastanawiałam, co się stało z konkursem kulinarnym. Życzę powodzenia!

Dziękuję @wadera :)

Konkurs miał wakacje, jak większość z nas (Was). Po wyprawieniu dzieci do szkoły niebawem się pojawi :P

rewelacyjny pomysł!
brawo!

@pl-kuchnia, witaj na steemicie!
niech Ci się tu wiedzie :D

Dziękuję @rozku w imieniu wszystkich publikujących na #pl-kuchnia :)
Zapraszamy i Ciebie!

Bardzo dobry pomysł na osobny profil. Oczywiście zostawiam follow i resteem :)

Dziękuję za wsparcie i pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63362.14
ETH 2592.64
USDT 1.00
SBD 2.80