Zagubiony w Steemit

in #polish6 years ago

O steemit dowiedziałem się przez przypadek. @unknow robił eksperyment związany z inwestowaniem w kryptowaluty i podlinkował ten portal. Na giełdzie obracał pieniędzmi wygenerowanymi w Steemit.
https://www.facebook.com/jakub.mrugalski/posts/10210582411253259

Nie wiem czy też będę inwestował w kryptowaluty, ale na pewno dzięki temu wpisowi jestem tutaj. Postanowiłem napisać swój pierwszy post, żeby zobaczyć jak mniej więcej to działa.
Na tą chwilę jestem zupełnym laikiem i trochę przytłaczają mnie różne informacje o steemit.

Nie do końca rozumiem jak działają trzy waluty które mam w portfelu. Czytałem już trochę na ten temat, ale wciąż jeszcze mam sporo pytań. Pewnie do końca tygodnia to ogarnę. Wydaje mi się że steemit ma stosunkowo wysoki próg wejścia. Nie da się po prostu założyć konta i korzystać. Trzeba trochę poczytać

Zastanawiam się też jakiego rodzaju treści są tutaj preferowane. Czy raczej krótkie wpisy, czy obszerne artykuły. Nie wiem też czy ten mój aktualny wpis nie będzie potraktowany jako pewnego rodzaju spam, ponieważ niewiele wnosi. Pewnie z czasem wszystko się wyjaśni.

Jestem programistą i to jest temat o którym mógłbym i chciałbym pisać. Mam własnego bloga, ale chyba część postów zacznę publikować tutaj. Zastanawia mnie tylko jak ktoś kto chciałby przeczytać np o Ruby dotrze do mojego posta. Sam chciałem poczytać co użytkownicy piszą o Ruby ale na razie nie udało mi się znaleźć takich postów. Zakładam że pewnie się da. Szukałem tagu ruby, ale nie znalazłem takiego.

Sort:  
Loading...

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Dziękuję za cenne rady.

  • @stemmit-polska właśnie dodałem do śledzonych,
  • Zarejestrowałem się na czacie,
  • Markdown na szczęście znam z github-a
  • O tym aby nie plagiatować już się dowiedziałem

Witaj na zajebistej platformie, życzę powodzenia.

Witam! Na poczatku kazdy sie kreci co i jak. Wstawianie zdjec to byla moja udreka😀 teraz jest juz ok. Jakby interesowaly Cie kryptowaluty to napisz do mnie pw na facebooka Łukasz Jóźwiak. Pozatym zachecam poczytac moj post
https://steemit.com/busy/@jozef230/moje-ulubione-kanaly-krypto-my-favorite-crypto-channels
Pozdrawiam!

Dzięki, oczywiście że mnie interesują. Od tygodnia słucham i czytam tylko o tym. Wcześniej wiedziałem że jest jakiś tam bitcoin i ktoś go kopie. A okazuje się, że jest to wielka nowa gałąź wiedzy. Można nawet pisać rozproszone aplikacje w oparciu o blockchain.Zamierzam przeczytać książkę mastering bitcoin, a później zobaczę co z tym dalej

Witaj Piotr! :-)

Cześć :) Pozdrawiam z Grecji i życzę powodzenia :)

Dobrze ze zadałeś te pytanie , bo ja też je sobie zadałem:)

Congratulations @piotr-galas! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Niech Steem będzie z Tobą! :D

Congratulations @piotr-galas! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85