You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zagubiony w Steemit

in #polish7 years ago

Witam! Na poczatku kazdy sie kreci co i jak. Wstawianie zdjec to byla moja udreka😀 teraz jest juz ok. Jakby interesowaly Cie kryptowaluty to napisz do mnie pw na facebooka Łukasz Jóźwiak. Pozatym zachecam poczytac moj post
https://steemit.com/busy/@jozef230/moje-ulubione-kanaly-krypto-my-favorite-crypto-channels
Pozdrawiam!

Sort:  

Dzięki, oczywiście że mnie interesują. Od tygodnia słucham i czytam tylko o tym. Wcześniej wiedziałem że jest jakiś tam bitcoin i ktoś go kopie. A okazuje się, że jest to wielka nowa gałąź wiedzy. Można nawet pisać rozproszone aplikacje w oparciu o blockchain.Zamierzam przeczytać książkę mastering bitcoin, a później zobaczę co z tym dalej

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63626.66
ETH 2640.26
USDT 1.00
SBD 2.75