Raczyprzeglad #4 - subiektywny przegląd najlepszych artykułów tygodnia #polish

in #polish7 years ago

Czym jest Raczy Przegląd?

Korzystając z starych mediów społecznościowych przebijamy się bez masę szumu informacyjnego i śmieci. Jeżeli chcesz znaleźć wartościowe artykuły/posty na trzeba się solidnie napocić. Do Steemit dołączyło ostatnio sporo osób, a to powoduje wzrost liczby postów pod tagiem #polish. Z racji tego, że aktywnie przeglądam treści na Steemit co tydzień będę się z Wami dzielił swoimi artykułami, które zapisuje w Pockecie i uważam za wartościowe. @lukmarcus razem z @fervi i tak czytają już prawie wszystko, ale tak jak napisałem to będzie moje subiektywne zestawienie. 😃

PS: w tym tygodniu mamy jestem zgodny z kuratorem @lukmarcus :D

Najlepsze artykuły bieżącego tygodnia:

1. [PL]EDC - Puszka przetrwania- #życiowo

Uwielbiam temat surwiwalu i ogólnego obycia z "życiem". Uważam, że chociaż nie ma w naszym kraju wojny powinniśmy być przygotowani na różne ewentualności. Nigdy nie wiesz kiedy wylądujesz na bezludnej wyspie albo zgubisz się w lesie. @kappucino ogarnął krótki i rzeczowy wpis na temat puszki przetrwania doskonalne znanej każemu szanującemu się prepersowi. 😉

Link do artykułu ⬇️

https://steemit.com/pl-artykuly/@kappucino/pl-edc-puszka-przetrwania-zyciowo

2. Porter Bałtycki - czarne złoto Polski

Mówiąc o czarnym złocie Polski przychodzi mi na myśl tylko węgiel (pochodzę ze Śląska). Tutaj jednak w artykule od @gensek mamy PIWO. Dokładnie portera, który gra tutaj pierwsze skrzypce. Nie jestem koneserem piwa, ale artykuł świetnie napisany i przeczytałem z przyjemnością. Więcej takich!

Link do artykułu ⬇️

https://steemit.com/polish/@gensek/porter-baltycki-czarne-zloto-polski

3. Zwykła Bluza za 10000zł - Jak w dwa lata powstała marka warta miliony [Case Study]

Kojarzysz markę Supreme? Jeśli nie to marka produkująca zwykłe bluzy, które są sprzedawane na grubyyyyy hajs. O co w tym wszystkim chodzi? I dlaczego ludzie wydają takie chore pieniądze na zwykłe bluzy? O tym wszyskim opowiada @zbudujprojekt 😎 Bardzo lubię takie podeście jakie reprezentuje Michał. Poruszając taki temat podawaj źródła i ogarnij jeszcze trochę marketingu, a nie będzie się do czego przyczepić!

Link do artykułu ⬇️

https://steemit.com/polish/@zbudujprojekt/zwykla-bluza-za-10000zl-jak-w-dwa-lata-powstala-marka-warta-miliony-case-study

4. Temperatura powietrza - jak się ją mierzy i jak ją odczuwamy?

Jak to jest, że czasem przy tej samej temperaturze jest na zimno, a raz ciepło? Najciekawszy artykuł z całej stawki moim zdaniem w tym tygodniu. @tapioka świetna robota, bo temat w sumie trudny, a wyłożony w prosty sposób.

Link do artykułu ⬇️

https://steemit.com/polish/@tapioka/temperatura-powietrza-jak-sie-ja-mierzy-i-jak-ja-odczuwamy

5. O tym co robię w weekendy?

Na koniec artykuł od Anii dot. popularnych lumów. Sklepy z używaną odzieżą potrafią być prawdziwą gratką dla poszukiwaczy i łowców okazji. Nie ma co się wstydzić takich polowań. Uważam, że wcale nie umniejsza Ci kupowanie ubrań w takim sklepie. Dla mnie jesteś sprytny/a i nie dajesz się oskubać. Artykuł od @anisso to humorystyczna bomba, a tekst:

Podsumowując, lumpeks jest dziwnym miejscem. Raz wkładając rękę w kieszeń zanurzysz palec w zaschniętej kupie, a raz dosięgniesz złota ;)

Położył mnie na łopatki :D

Link do artykułu ⬇️

https://steemit.com/pl-artykuly/@anisso/o-tym-co-robie-w-weekendy


Śledź mnie w innych mediach społecznościowych lub mój cotygodniowy przegląd pod #raczyprzeglad

Blog~ Facebook ~Instagram ~Twitter

giphy (5).gif

Jeżeli zainteresował Cię ten artykuł śledź mój profil :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62890.35
ETH 2544.51
USDT 1.00
SBD 2.94