Sort:  

Najpierw przyjedź do Polski, a potem zmieniaj. Kibicuję bo na odległość to sobie możesz popisać tylko.

  1. Polacy zagranicą mają prawo wyborcze. Mogą iść głosować w ambasadach, nie muszą przyjeżdżać do kraju. USA też to dotyczy :)
  2. Właśnie takie przytyki personalne miałem na myśli.

dziś zostałem nazwany bucem po komentarzu, w którym o zgrozo chciałem pomóc, i to Ci nie przeszkadzało ;) nieważne, zostawmy to

wracając do meritum, ciekawe jak autor komentarza chce to zmienić, siedząc w kraju gdzie ma dostęp do broni i święty spokój, politycy? No przepraszam bardzo wszystkie opcje polityczne to burdel i powinni zostać wysłani w kosmos

Całego Steemita nie śledzę. Ale dobrze, zostawmy to ;)

Co do polityków jako ogółu, to...

Byłoby jednak dużą niesprawiedliwością wrzucać wszystkich do jednego wora w kwestii zmiany prawa dot. dostępu do broni. Znam bardzo dobrze jednego posła, który był gorącym zwolennikiem zmian dot. czarnoprochowców. M.in. dzięki jego staraniom przesunięto datę na 1885 rok (wcześniej był 50-ty któryś). On sam uważa, że najlepsza jest metoda małych kroków. No i zmiana jednak musi zajść w samym społeczeństwie, bo hoplofobów nie brakuje.

Bucem zostałeś nazwany za bezpodstawne nazywanie innych kłamcami .

jak miałem cię nazwać jak szerzyłeś informacje nieprawdziwą, a miałeś kilka dni na jej sprawdzenie?

to mnie właśnie irytuje, ode mnie oczekujecie, że nie będę się wpieprzał w wolność słowa, ale wasza wolność słowa polega na niesprawdzaniu faktów i szerzeniu nieprawdziwych informacji

kończę temat bo każdy w tamtym temacie widział o co chodzi, a od ciebie nie usłyszałem nawet komentarza w tej sprawie do końca wyjaśnionej oprócz "buca"

Jak mam - 10 tak mam dalej i nie potrafisz tego wyjaśnić. A buca dostałeś za to że nazwałeś mnie kłamcą za pisanie o fladze o której nie napisałem.

I będziesz miał dalej bo jest to błąd, jesteś żałosny bo tysiąc razy już to tłumaczyłem a ty dalej próbujesz wprowadzać w błąd tych co nas czytają - https://steemit.com/reakcja/@mmmmkkkk311/dedykacja-dla-wszystkich-flagujacych#@rafalski/re-jcurik-re-rafalski-re-jcurik-re-mmmmkkkk311-dedykacja-dla-wszystkich-flagujacych-20180125t150135936z

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68331.57
ETH 2650.11
USDT 1.00
SBD 2.69