Dedykacja dla wszystkich flagujących (szambo znowu wylało)

in #reakcja7 years ago (edited)

Kochani flagujący obiecuję odpowiedzieć na wszystkie komentarze ale musicie trochę poczekać bo flag i komentarzy jest tyle że nie wyrabiam. Nie złoście się. Jutro też jest dzień. Napewno lepszy !

Przeczytajcie co wypisujecie https://busy.org/reakcja/@mmmmkkkk311/gmo-ostatnia-prosta
(niestety szambo się wylało i to z grona osób które były tutaj do tej pory stawiane za wzór a ich posty były zgłaszane do kuratorstwa OCD dzięki czemu niezle zarabiały)

Pozdrawiam wszystkich

@mmmmkkkk311

Sort:  

Czy ty naprawdę chcesz promować te osoby na arenie międzynarodowej ? Poczytaj co wypisują w swoich komentarzach. Chwały to nam nie przyniesie. Warto by się zastanowić czy nie zrezygnować z promocji ich postów całkowicie. W ostatnim czasie pojawiło się wielu ciekawych autorów (np. @mycha). Może warto dać im szansę i skończyć z ciągła promocją tych samych osób.

a mógłbyś uzasadnić, dlaczego oflagowałeś te posty, a nie te osoby?

Jeżeli Ci się jakiś komentarz nie podoba, to flaguj komentarz a nie post. Czy jeżeli ktoś mi się nie podoba, bo ma brzydką czapkę, czy z jakiegokolwiek innego powodu, to mam flagować jego posty?

Dobrym zwyczajem jest także w przypadku flagowania napisać, dlaczego daną rzecz flagujesz. Jeżeli ktoś napisał coś złego - skąd ma wiedzieć, co w danym poście Tobie się nie spodobało?

Czy chciałbyś, by Twoje posty też były przeze mnie flagowane bez podawania powodu?

Mając niską reputację wydaje mi się to jedyną rozsądną odpowiedzią na flagi które otrzymuję od osób z wyższą reputacją niż moja. O ile dobrze pomiętam TY również zastrzegłeś sobie prawo do flagowania postów kontrowersyjnych autorów bez ostrzeżenia, pisałeś o tym w komentarzu pod jednym z takich postów

Ok, który wpis @mycha jest po polsku i nadaje się na kuratorstwo twoim zdaniem oczywiście.

@fundacja (tu nie powinno być żadnych kontrowersji) @uszi (wyrasta na glównego niezależnego komentatora życia społeczno-politycznego na polskim steemit) @zdrowie (niedawno trafiłem i bardzo mi się podoba) @hallmann (bardzo ciekawy czlowiek)

Cieszę się. Ale wiesz, że do OCD można zgłosić 1 (słownie jeden) post dziennie, a i to nie zawsze?

Tak tylko sugeruję , reszta zależy od was. Moze i dla nich kiedyś się znajdzie wolne okienko

Filmiki z dTube i tym bardziej bez #polish nie dostaną kuratorstwa.

Na chwilę obecną doliczyłem się 5 inteligentów (flagujących)
1.png
https://screenshots.firefox.com/1p5NpbUMVOLbUwMZ/steemit.com

Wiesz, że szkodzisz całej społeczności steem podbijając sobie komentarze za 5$ drenując reward pool i za to należy się flaga "Disagreement on rewards"?

Czegoś tu nie rozumiem. Przecież sami wołtujecie własne komentarze, tow. @rafalski. Pod wieloma komentarzami widziałem Wasze apwołty. Co do flag, to chętnie spojrzę w blockchain ile flag dostał od Was tow. nieidealny-jeden za wołtowanie własnych komentarzy.

Tak, wołtuje swoje komenty zeby byly wyzej bo mk mnie ucisza flagami. Zwroc tez uwage, ze jest roznica miedzy 5$ a kilkanascie centow.

@mmmmkkkk311 i co teraz ?

Przecież tyle ile osób tyle opinii będzie

Zadna grupa milicyjna nie może nikomu nakazywać o czym ma pisać a o czym nie, jeżeli chodzi o flagi to dalej bedę flagował spamerów takich jak martwykotek, rafalski czy fervi. Każdy kto flaguje moje posty musi się liczyć z tym że ja zrobię to samo

Każdy kto flaguje moje posty musi się liczyć z tym że ja zrobię to samo

Dokąd prowadzi taka droga? Zawsze znajdzie się gracz z większym SP, który może taką samą regułę zastosować do Ciebie. Zemsta nigdy nie jest żadnym rozwiązaniem.

Ja mam nadzieję że doprowadzi to do prawdziwej wolności słowa. Co do regulaminu to podtrzymuję opinię którą wyraziłem pod tym postem
https://steemit.com/polish/@marszum/steemit-polskie-szambo-wylalo-czy-da-sie-uratowac-polish

1.png

Zaczyna się robić jak w polskim srejmie, polaczkowość, zakazy-nakazy, ograniczenia itp itd ....

Wytłumacz mi proszę użycie słowa spamer względem tych trzech osób bo mam wrażenie, że nie wiesz co to znaczy.

Jeżeli chodzi o ciebie to ty nie jesteś nawet spammerem. Ty jesteś typowym HEJTEREM. Już gdzieś zapowiedziałem masz u mnie 100% flagę za to co opublikujesz i za każdy komentarz pod moim postem. Ty flagujesz nawet Bogu ducha winnych ludzi których ja upvotowałem. To jest ostatnia moja odpowiedz na twoje komentarze, nie chcę więcej tracić czasu na ciebie
1.png
https://screenshots.firefox.com/uzSxNhbbKSgSrUXy/busy.org

Nie ważne... ;d
[EDIT]
I dla Twojej informacji nie dałem im down vote. Cofnąłem bo
zobaczyłem, że to są reposty, a komentarz moim zdaniem zasłużył na flagę. Fakt, gdyby nie to to bym tam nawet nie spojrzał i jedna głowa zostałaby oszczędzona.

Zrzut ekranu z 2018-01-26 09-59-03.png

I nie strasz zapowiadaniem bo już tej groźby nie spełniłeś. Nie widzę flagi na komentarzu.

Ja Ciebie też :*

Nie martw się tym gościem, który pierwszy zaczyna a potem się dziwi, że ktoś mu oddał, w razie co dawaj znać.

Możesz zweryfikować fakty przeglądając min. steemd. https://steemd.com/@mmmmkkkk311.

W blockchainie nic nie gnie.

Nie zgadzam się z wieloma poglądami @mmmmkkkk311 ale powiem szczerze, że nie podoba mi się to, że tworzą się tutaj jakieś koalicyjki które stawiaja sobie za cel upowszechnianie i wymuszanie na innych przestrzegania jedynie słusznej moralności społecznej w ich wydaniu.

System Steem-a ma jasno zdefiniowane zasady, można robić to co zaprogramowany algorytm przewiduje (a czego innego robić się zwyczajnie nie da) i tyle, a reszta to już pobożne zyczenia tego czy owego, tyle że nikt nie ma żadnego obowiązku tych życzeń realizować. Skoro algorytm Waszym zdaniem działa źle to próbujcie go zmienić, bo narzucanie innym swoich własnych poglądów i pozaalgorytmiczne definiowanie tego co wolno Waszym zdaniem, a czego nie wolno jest zwykłym wypaczeniem. Chcecie to flagujcie, chcecie to nie flagujcie, wykorzystujcie narzędzia jakie system udostepnia, ale dajcie sobie spokój z tym moralizowaniem bo mi się od tego niedobrze robi. Jak w jakiejś pieprzonej komunie, zbiera się komisja robotniczo-chłopska i wszystkich dookoła poucza bo zdaniem członków organu ten czy inny uprawia niemoralność publiczną, nie działa zgodnie z linią partii albo o zgrozo działa przeciwko publicznemu dobru (w rozumieniu członków owej komisji). Argumenty jakby żywcem wyjęte z uzasadnienia tzw. domiaru podatkowego, którymi niszczono prywatny biznes w Polsce w latach 50-tych 😠

Towarzyszu! To przez media. Za dużo Hitlera tam ostatnio. On też prowadził wojnę na wielu frontach równocześnie. Jak na tym wyszedł wiedzą nawet dzieci.

Też tak myśle, było ostrzeżenie pod Waszym postem
1.png
https://screenshots.firefox.com/ceq8URBRCRkeWckw/busy.org

Towarzyszu, wnoszę byś samodzielnie przejrzał blockchain np. za pomocą strony steemd.com/@nazwa_uzytkownika żeby wyrobić sobie zdanie na ten temat.

Towarzyszu, od 8 lat pracuję w resorcie prawdy i pewne nawyki mam już wyrobione. Siedziałem do 4 w nocy i analizowałem sytuację. Steemda sprawdziłem w pierwszej kolejności. Steemit zresztą robi się ostatnio "geopolityczny" i działają mechanizmy, o których mówi m.in. Bartosiak w kontekście potencjalnej wojny na Pacyfiku. Mniejsza z tym. Przechodząc do sedna. Patrząc na cały konflikt z szerszej perspektywy, nie potrafię dokonać jednoznacznej oceny. Choćby dlatego, ze flaga dla martwego kotka, która była iskrą była dla niego zupełnie nieszkodliwa. Raz - to był komentarz, dwa - ma większą reputację niż mmmmkkkk311. Rezultat: żaden. Wasza flaga to już nie był ślepak, bo obniżyła reputację. To raz. A dwa, że mmmmkkkk311 spotyka się z ciągłymi przytykami, m.in. z Waszej Towarzyszu strony. Np.:

Po pierwsze upvotujesz tylko cienkie materiały pseudonauki, a nie polish.

Co oczywiście nie jest prawdą, bo sam wiele razy widziałem posty ciekawe i warte wsparcia, które miały upvote'a mmmmkkkk311. Np. ten z filmem, gdzie pieniądze z kryptowalut zostały przekazane na "dary" dla bezdomnych. Moim zdaniem nie był to cienki materiał. I trochę to przypomina tłumaczenie pewnego użytkownika, że "apwołtował" własne komentarze, bo nic ciekawego nie znalazł. Szczerze mówiąc, w pierwszej chwili miałem zamiar mu odpisać coś zgryźliwego (acz zgodnego z prawdą), ale się powstrzymałem, bo nie widzę sensu wywoływania tzw. "gównoburzy". I Wam doradzam taką praktykę, bo niestety robicie to notorycznie, Towarzyszu. Uczepiliście się tych szczepionek jak TVN nazistów. Czasem lepiej sobie odpuścić lub napisać coś bez personalnych przytyków. Moim zdaniem demonizujecie mmmmkkkk311. I wcale nie jest tak, że jak ktoś się z nim nie zgadza, to jest flagowany. Zajrzyj sobie do wątku o Wielkiej Lechii. Flagę dostali nie ci, którzy byli sceptyczni, ale ci, którzy zamiast ustosunkować się do tematu, starali się być zgryźliwi wobec mmmmkkkk311. Zatem jak sami - mam nadzieję - widzicie, ta moneta ma również rewers.

Choćby dlatego, ze flaga dla martwego kotka, która była iskrą była dla niego zupełnie nieszkodliwa. Raz - to był komentarz, dwa - ma większą reputację niż mmmmkkkk311. Rezultat: żaden. Wasza flaga to już nie był ślepak, bo obniżyła reputację.

Czyli mmmkk może używać flagi, a ja nie bo mam za wysoką reputację? Niestety twoje argumenty nie mają sensu.

Może przegapiłeś, ale najpierw była flaga mmmmkkkk311 tak jak mówisz nieszkodliwa, czysto policyjna flaga bo ktoś zapytał o źródło.

Proszę cię jeśli rozmawiamy na poziomie to nie chroń autora bo to jest śmieszne. Flaga mimo, że nieszkodliwa to ukryła komentarz - czysto policyjne zagranie -w twoim języku zgadzasz się?

Po tym ja dałem flagę za hatespeech i internet trolling - tak uznałem to zachowanie i miałem do tego prawo.

Ale to co stało się dalej to czyste chamstwo. mmmmkkkk311 zminusował mi swoim b. dużym powerem post odejmując połowę payoutu. Uważasz że ma to sens? Dlaczego to pomijasz?

Uczepiliście się tych szczepionek jak TVN nazistów. Czasem lepiej sobie odpuścić lub napisać coś bez personalnych przytyków.

Jak poczytasz moje odpowiedzi zobaczysz, że staram się jak mogę żeby nie byc zgryźliwym i piszę tylko na temat - w podzięce dostałem już około kilkanaście flag na te "moje zdanie", którego jednak nie mogę mieć bo mnie non stop flaguje.

W mojej ocenie nie jesteś obiektywny w tej sprawie.

Wy tym bardziej nie jesteście obiektywni w tej sprawie, bo jesteście w nią bezpośrednio zaangażowani. Nemo iudex in causa sua. Ja jestem przeciwnikiem flag . Uważam, że należy je stosować tylko w ostateczności, nie wobec czyiś poglądów, bo wobec nich zawsze można się odnieść, ale wobec jakiś patologicznych materiałów , które powinny być oznaczone jako nsfw. Nikogo więc nie kryję, tylko staram się przedstawić jak wygląda druga strona. Bo mimo iż piszecie, że zgryźliwym staracie się nie być, to jednak zdarza Wam się to nazbyt często. Siedzę na YT od wielu lat i nauczyło mnie to by nie wchodzić w żadne "gównoburze" w komentarzach, nie wkładać kija w mrowisko, bo nie ma z tego kompletnie żadnego pożytku (a tylko stracony czas). Wojna nikomu nie służy. Jak mówi ludowe przysłowie: "Gdzie dwóch się bije tam Kaczor korzysta." Z partyjnym pozdrowieniem!

No ok, tylko nadal pozostaje problem, że to mmkkk dał pierwszy flagę co spowodowało ukrycie komentarza (tylko pytającego o źródło), wiec nijak się to ma do twojego spojrzenia na sprawę. Bo chcesz wolności, ale my jej nie możemy mieć, tylko wy (sorry za podział my-wy ale łatwiej napisać) co niewygodne ukrywacie flagami?

Ja akurat (w przeciwieństwie do Was - flagujących) nikogo nie flaguję. Wot różnica. Poza tym staram się pokazać szersze spektrum problemu, a jest ono takie, że sami wywołujecie te "gównoburze". Ponoć wylało szambo i zamiast upominać tę całą masę użytkowników zalewających tag #polish głupotami, to Wy akurat musicie wchodzić pod posty mmmmkkkk311. Oczywiście macie do tego prawo. Ale uważam, że zgryźliwe komentarze są wstawiane z pełną premedytacją i z pełną świadomością tego, że prowadzą do wojny, która nikomu nie służy. A skoro zależy Wam na dobru społeczności, to powinniście postępować tak, by tej wojny uniknąć. Tak podpowiada logika. I ciekawe, że zauważam to ja, choć mnie tag #polish bezpośrednio nie dotyczy bo pod nim nie publikuję (pierwszym i ostatnim postem było introduceyourself), a Wy nie potraficie tego dostrzec.

Dalej twierdzę to samo, a pisząc tego posta i wklejając tę grafikę udowodniłeś, że nawet nie masz ochoty na dyskusję, a mój komentarz zawiera samą prawdę.

Nadal jest mi przykro że osoby mające duży wpływ na rozwój polskiej społeczności takie jak Ty czy @fervi nie rozumieją https://steem.io/SteemWhitePaper.pdf i czym jest wolność słowa. Radzę Ci byś skontaktował się z @noisy (bratem? kuzynem?) on Ci parę rzeczy wytłumaczy. Gdybyś oglądał wczorajszą transmisję z Crypto@Cracow meetup to część z nich miałbyś już za sobą.

Wytłumacz mi w takim razie, zgodnie z WhitePaper, dlaczego zaflagowałeś ten post od @rafalski?

najprościej jak potrafię: co nie jest zakazane to jest dozwolone
każdy spammer, hejter czy flagujący powinien zdawać sobie sprawę z tego że jego może spotkać to samo. Np. taki @cryptonull który oflagował 2 godz. temu moich 6 postów otrzyma mocną flagę

każdy spammer, hejter czy flagujący powinien zdawać sobie sprawę z tego że jego może spotkać to samo.

wiesz, że to działa w dwie strony?

każdy ma takie same prawa


Ulegasz iluzji, którą podaje Ci jeden użytkownik na tacy. Przejrzyj blockchain bo @jcurik , któremu dałeś niedawno upvota tak samo wprowadza cię w błąd co do flagowania jego postu o wośp. Jego reputacja spadłą po unvocie @mmmmkkkk311

Dzieki . To co napisałeś jest prawdą .

No, mmmmkkkk311 ma sporo jadu. Ale jak chce wojny totalnej to się załatwi. Nikt nie będzie jego zamordyzmu tolerował.

Mi reputacja wystarczy by cię kontrolować jak będzie potrzeba. Pytanie czy mam to robić?

jeżeli masz takie zapędy...

Zwykle bym się tobą nie zajmował, ale twoim celem jest zniszczenie społeczności. Jeśli będę musiał zrezygnować ze wsparcia zagranicznego by cię doprowadzić do pionu - zrobię to.

to brzmi jak kolejna grozba, ja powtórzę moją odpowiedz: rób co chcesz

Jako stosunkowo nowy użytkownik tej platformy nie mam za dużo do powiedzenia,sam tez nie tworze bo nie mam zamiaru bałaganić tam gdzie nie trzeba,słowem wstępu. Bycie nowym nie zawsze jest łatwe ale wchodząc w grono społeczności i czytając Waszą dyskusje,nasuwa mi się jedno pytanie. Czy chcemy budować społeczność opartą na wytkaniu swoich błędów i poglądów robiąc z tego dramę na miarę ówczesnego YT czy innych tego typu playlandów? Tam gdzie pieniądze tam zawsze będą problemy, kto ma ich więcej i kto powinien je mieć. Osobiście mam awersje do takiego podejścia przez swoja rodzinę. Dla mnie jak i mojej żony nie ważne jest ile mamy pieniędzy i kto je trzyma, najważniejsze jest to ze jesteśmy razem mimo wszystko. Wyciąganie brudów nic nie da i podpieranie się takimi argumentami ( np.flagowanie ) prowadzi do jeszcze większej separacji nas samych. Po wielu przejściach to zrozumiałem. Każdy ma własne zdanie,wartości które nim kierują i nie zawsze będą one przychylne na tle innych ludzi, ale uszanujmy to. Nie podoba mi się coś to nie klikam,olewam idę dalej. Dla przykładu, kupując piwo Perłe nie robię pretensji do kogoś,że weźmie Calsberga i wspiera ten browar bo mój jest lepszy i to właśnie ten musi kupować Nie rozumiem tej mini wojny na flagi,jeden drugiemu wsadzi maszt i kto ma racje? Jak w małżeństwie.. Tworzymy coś "razem",ustępujmy wzajemnie,bawmy się "razem" a zaowocuje to w przyszłości dla wszystkich..

Uwaga, użytkowniku Steemit, członku polskiej społeczności!

Użytkownik @mmmmkkkk311 stosuje zamordyzm w swoich poczynaniach poprzez flagowanie, a co za tym idzie zdejmowanie nagród pieniężnych z Twoich postów, gdy:

  • nie zgadzasz sie z jego opiniami,
  • próbujesz nawiązać rozmowę o przedstawianych przez niego "newsach",
  • oflagujesz zgodnie z regulaminem Steemit jego post.

Zamordyzm ten polega na wykorzystywaniu swojej siły głosu do bezpodstawnego flagowania osób, które są "niewygodne", a nie robią nic złego tylko chcą porozmawiać na dany temat. Wynika to ze wspomnianej wcześniej siły głosu ściśle zależnej od pieniędzy zainwestowanych w konto, dającej poczucie bezkarności na platformie steemit.

Użytkownik ten niweczy pracę kuratorów polskiej społeczności. Zachowanie to niszczy bardzo długą pracę wielu osób, które z tagu polish uczyniły jedną z lepiej zorganizowanych społeczności Steem.

Dnia 24.01.2018 wykonał swoja groźbę zdejmując bez powodu znaczą częśc nagrody z jednego z postów. Powodem było ośmielenie się rozmawiania z nim w komentarzach pod artykułem. Najpierw oflagował swojego rozmówcę bez powodu, po zwróceniu mu uwagi i daniu stosownej flagi do regulaminu (Hate Speech or Internet Trolling) poszedł szukać "zemsty". Czasy zdarzeń można sprawdzić na blockchainie steem pod adresem https://steemd.com/@mmmmkkkk311.

Wynika z tego, że to on pierwszy wywołał bezsensowną wojnę na flagi, w której zwykli użytkownicy nie maja szans ze względu na mały SP.

Użytkowniku, myśl samodzielnie.

taki tam królik z pancakiem na głowie

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59020.94
ETH 2603.39
USDT 1.00
SBD 2.44