Każdy dzień 59

in #polish4 years ago (edited)

Co najmniej jedno zdjęcie każdego dnia… mój fotoblog


18.09.2019

Ten wpis będzie trochę inny od pozostałych. Będzie w nim zdecydowanie więcej treści niż normalnie i zdjęcia będą tylko z jednego dnia. Dlaczego?

Bo chciałabym Wam opowiedzieć o projekcie, w który jestem zaangażowana. Nie tylko fotograficznie. Ale wymaga ode mnie wejścia trochę na inny poziom fotografii oraz nauczenia się nowych rzeczy.

Chodzi o turbany. Tak, tak. Nie ma tu literówki ;) Szyjemy turbany.


pracabanertekst.jpg
Turbanway


Skąd pomysł?

Pomysłodawczynią jest Czeszka, która zaprosiła do współpracy Polkę i Słowaczkę i tak powstał projekt Turbanway. Razem próbujemy nie tylko sprzedawać turbany, ale też staramy się działać międzykulturowo. Możecie trochę o naszych działaniach poczytać na profilu @fundacjaanotak


IMGP9349c.jpg
Turbanway

Turban to wyzwanie. Turban niesie ze sobą różne skojarzenia. Na pewno nie jest nim jako pierwsze "eleganckie nakrycie głowy". My chcemy przełamać te stereotypy w myśleniu, co oczywiście łatwe nie jest.

IMGP9324c.jpg
Turbanway


Troszkę o zdjęciach

Tego dnia zrobiłam bardzo dużo zdjęć w starej zajezdni tramwajowej we Wrocławiu. Nie jestem w stanie Wam pokazać ich wszystkich, bo po prostu po dwudziestym zdjęciu powiało by nudą ;)

Ci, którzy trochę już moich zdjęć widzieli, to wiedzą, że ja nie bardzo lubię zmieniać rzeczywistość. Ktoś może powiedzieć, że dlatego, że nie umiem ;) Myślę, że mam solidne podstawy obsługi Photoshopa. Mimo wszystko jestem cały czas w procesie nauki i za każdym razem staram się nauczyć czegoś nowego.

Poniżej pokażę Wam jak wygląda u mnie moja nauka.
porownanie.jpg
Turbanway

Starałam się minimalnie ingerować w zdjęcie, ale jednocześnie chciałam nauczyć się jak się wygładza skórę tak, żeby wyglądała jak z magazynu modowego ;)
Efekty mojej pracy widać na powyższym zdjęciu.

W tym przypadku korzystałam z metod przedstawionych tutaj:


A tutaj kilka zdjęć wykonanych tego dnia:

IMGP9144c.jpg
Wrocław, Polska, 2019

IMGP9202bc.jpg
Wrocław, Polska, 2019

IMGP9243c.jpg
Wrocław, Polska, 2019

IMGP9250c.jpg
Wrocław, Polska, 2019

IMGP9358c.jpg
Wrocław, Polska, 2019

IMGP9487b.jpg
Wrocław, Polska, 2019

IMGP9534c.jpg
Wrocław, Polska, 2019


Co mogę powiedzieć o turbanach?

Nie jest to produkt masowy, zazwyczaj w danym kolorze mamy tylko kilka sztuk.
Turbany są szyte przez krawcową w Czechach. Ja wiem, że "teraz Polska" i "made in Poland" to jest popularne hasło, ale właśnie my chcemy pokazać, że nie jest to jedynym wyznacznikiem tego, że produkt jest dobry.
Turban to eleganckie nakrycie głowy, które zakłada się jak czapkę. Zresztą czapkę ma każdy, natomiast turban nadal jest czymś bardzo egzotycznym ;) Dlatego nie mówię, że jest dla każdego ;)


Poza tym jest jeszcze moja osobista historia trochę powiązana z turbanami... ale to może kiedyś opowiem, a może nie...;)


Jeśli kogoś choć odrobinę zainteresowałam naszym pomysłem to zapraszam na stronę turbanway.com

lub

instagram baner okrągłe.jpg


Zazwyczaj o to nie proszę, ale bardzo pomocne będzie dla mnie udostępnienie tego posta :)


onasbaner.jpg


Wrzesień / September / Září

Sierpień / August / Srpen 2019

Lipiec / July / Červenec 2019

Czerwiec / June / Červen 2019

Maj / May / Květen 2019

Kwiecień / April / Duben 2019

Marzec / March / Březen 2019

Luty / February / Únor 2019

Styczeń / January / Leden 2019

Grudzień / December / Prosinec 2018

Listopad / November / Listopad 2018

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63997.36
ETH 3133.23
USDT 1.00
SBD 4.15