Witam was kochani ...Dziś 8 dzień bez cukru....

in #polish6 years ago

Jak wiecie 8 dni temu byłam na badaniu Analiza Wellness postanowiłam zadbać o siebie i powalczyć , żeby schudnąć .

W tym dniu na wadze wyszło 70,6 kg. wiedziałam że tyle ważę bo często wchodziłam na wagę i mogłam patrzeć .......powiedziałam dość chcę jeszcze powalczyć i trochę się docenić i może # figurka # będzie ładniejsza .

20180707_172521     3.jpg

Woda........., którą piję jest nie gazowana przegotowana lub mineralna ze sklepu robię z miętą lub cytryną lub rzucę parę plasterków pomarańcza albo bez dodatków. Ja potrzebuję dużo wody w organizmie bo mój wynik wynosił 45,6 % także nawet połowy nie zaspokajał ...przeliczając to mój organizm < 2,800 litra > powinien zawierać .

........ale jest motywacja dziś rano przyszłam z pracy i moja waga pokazała.....68,8 kg. to nie ściema naprawdę ciesze się bardzo oby tak dalej .

20180707_170512.jpg

Może ktoś chce się zmotywować tak jak Ja . czekam na wasze wpisy

pstryknięte tel #.Samsung J5 #

@ mariaaneta1971

Sort:  

Szacun kobieto! Licze na ciebie! Podaj jakies szczegóły diety.
Ja kiedys o siebie walczylam i schudlam 4 kg, ale nikt z bliskich mi osób tego nie zauważył, a te osoby którym to powiedzialam śmiały sięze mnie ze +4kg chyba... i odpuściłam

Diete robie sobie sama .Będąc na tym spotkaniu i warzeniu masy ciała dowiedziałam się co jeść jakie produkty zawierają węglowodany , białko , witaminy itp. mają także do zaoferowania coctaile białkowe na spalanie tłuszczu a zwłaszcza przed snem , ale są drogie mój znajomy mi powiedział jaki mam kupić przez internet jaki jest skuteczny bo on był u dietetyka i trochę ich już stosował .A co do posiłków to to musisz jeść jak to mi powiedziała w przenośni kilo warzyw garsta mięsa i kaszy (gryczana , pęczak ,jaglana ,kuskus )

obiady możesz kombinować na kilka sposobów ryż zdrowy najlepszy brązowy . Mięso ( pierś kurczaka ) pokroić na kawałki i dusić z warzywami na oliwie z oliwek .

Ja kombinatorka jestem lubię eksperymentować z jedzeniem ,chleb tyko wielaziarnisty. No i przede wszystkim brak cukru a to dla mnie koszmar nie mogę się odzwyczaić (ale motywuję się bo wy mi ją dajecie no i woda jeszcze raz woda prawie 3 l.dziennie

Pozdrawiam buziole....

brawo ciociu :) oby tak dalej ja tez biore sie za sb ale moja waga stoi w miejscu :D

Spokojnie dasz radę, uwierz w siebie. Ja w pół roku zgubiłem przeszło 20 kg i niech to będzie dla Ciebie motywacją. ;) teraz chcę iść w górę do 7-9 kg i pas.

Dzięki za słowa otuchy i motywacje.....postaram się wytrwać.... a schudłeś sam czy z pomocą dietetyka?

Pozdrawiam!!!

Ja sam schudłem, dieta+trening co drugi dzień+ zero alkoholu.

Ważne, ważniejsze i jeszcze ważniejsze - trzeba wytrwać przy diecie, a to najważniejsze nasze zadanie. Życzę powodzenia i wytrwałości.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56768.45
ETH 2391.62
USDT 1.00
SBD 2.28