Jak być pro na steemie?

in #polish7 years ago

Witam Steemowiczów

Jestem tu nowy, wczoraj się witałem i mianowicie mam pytanie.

Ktoś wrzuca jakiś filmik z YT albo analizę BTC - 300$

Ja wrzuciłem myślę ciekawe arty po angielsku o bitcoinie - 0.00$ i 0.01$ ;)

Samo zarabianie nie jest celem ale miłym dodatkiem. Pytanie - jak się przebić, jak to działa?

Sort:  

Wspominałem co nieco w poście:

Ktoś wrzuca jakiś filmik z YT albo analizę BTC - 300$

trzeba zawsze wziąć pod uwagę, że niektóre osoby pracowały na swoją pozycję przez wiele miesięcy. Uzbieranie prawdziwych followersów w dużej liczbie, którzy cenią twoją twórczość, to nie jest taka bułka z masłem.

Zawsze na początek ja uważam, że warto skupić się na kwesti "social" z frazy "social-media". Ludzie łatwiej poznają Ciebie, jeżeli Ty im dasz się poznać :)

Stąd tag duża popularność wpisów pod tagiem #introduceyourself: https://steemit.com/trending/introduceyourself

Jako świetny przykład takiego posta zawsze podaje ten: https://steemit.com/introduceyourself/@imperfect-one/hello-steemit-witajcie

Następnie można się zastanowić, jaki można dać ludziom powód, by sprawdzili Twój profil, co tam ten @marcon13 ma tam ciekawego. Błaganie o follow, spamowanie - to wszystko są fatalne pomysły.

To natomiast co działa, to.... po prostu bycie pomocną osobą dla innych, w komentarzach pod innymi postami. Ludzie zadają pytania - pomagaj im znaleźć odpowiedzi. Ludzie piszą ciekawe posty - dawaj im konstruktywny feedback na temat tego co zrobili świetnie a co mogą poprawić.

Po prostu daj się lubić a przy okazji rób dobrą robotę w tematach, które lubisz :)

Jak widzisz nie błagam, tylko grzecznie pytam :)

Dzięki!

Pisać po ang czy pl?

To już od Ciebie zależy. Teksty po angielsku mają znacznie większy zasięg i zwyczajnie "zgarniają" większe kwoty, natomiast ja piszę tylko po polsku, ponieważ chciałbym rozwijać polską społeczność.

ja mam kilka kont. na @noisy posty wrzucam tylko po angielsku, na @noisy2 pisze posty po polsku.

Czasami też pisze posty dwujęzyczne :)

A widzisz, dlatego nie widziałem twoich postów po polsku :D Też zastanawiam się nad drugim kontem dla kontentu po angielsku, bo bardzo nie podobają mi się posty dwujęzyczne. Są mało czytelne.

bo bardzo nie podobają mi się posty dwujęzyczne.
takie robię rzadko. Raczej wtedy gdy chcę zrobić coś o polskiej społeczności dla zagraniczniaków, tutaj przykład:

@noisy teraz wrzuciłem swój art z wczoraj po ang i 2 godziny = 2 wejścia
mógłbyś zerknąć? złe tagi czy ki cholera :(

Udzielać się, pisać wartościowe materiały, zdobywać obserwujących i być widocznym w sieci. To podstawowe sprawy, o które trzeba zadbać. Gdy nikt twojego wpisu nie zobaczy, to nikt nie kliknie upvote. Materiały autorskie są też znacznie bardziej cenione niż te przekopiowane z innych stron (choć nikt nie zabroni tego robić).

Będziesz się udzielał, to ludzie zaczną Cię obserwować, pamiętać nick i awatar i będzie coraz lepiej ;)

teraz Ci dałem upvote
coś na tym tracę? jak to działa?
sory za lamerskie pytanie :P

Ty nic nie tracisz obserwuj swój Voting Power najlepiej by było gdybyś nie schodził poniżej 80%
https://www.steemnow.com/
Username wpisz swój nick, ja już mam tylko 86,86% i obok masz czas ile zostało żeby ci się VP odnowił do 100% ale nie musisz czekać aż będzie 100%

Nic nie tracisz, tak samo jak ja nie tracę dając upvote tobie. Z zastrzeżeniem, że moc głosów, czyli upraszczając kwota jaką dostaje autor zaplusowanego wpisu, zmniejsza się z każdym głosem i odnawia się dopiero po czasie, więc użytkownicy wolą przeznaczyć swoją moc głosów na wartościowe materiały.

Pytaj o wszystko, nie krępuj się ;)

nagle przywaliło 3$
bo gruba ryba jak noisy dał upvote? tak to działa? :)

Tak, każdy użytkownik ma inną siłę głosu, która jest obliczana na podstawie ilości Steem Power, które posiada to konto. @noisy ma dużo SP, więc jego głos jest warty dużo. I tak jak pisałem - gdyby rozdawał swoje upvote'y na lewo i prawo, to szybko jego siła głosu spadłaby do zera.

najważniejsze: twoje głosowanie nigdy nie zmniejsza zawartości Twojego portfela, a mało tego.. może nawet ją zwiększyć, bowiem 25% z kwoty przy każdym poście jest rozdzielane do osób, które głosowały na daną treść (w największej mierze do tych osób, które najszybciej znalazły daną treść i postanowiły wesprzeć właśnie ją swoim głosem)

Natomiast to wcale nie oznacza, że Twoje głosy nie mają kosztu. Mają, tylko dobrze jest zrozumieć, jaki to koszt. Jeżeli jesteś aktywnym użytkownikiem platformy, to dostajesz tokeny STEEM, które sprawiają, że jesteś jakby współudziałowcem wielkiego zdecentralizowanego social media.

Wówczas w Twoim interesie jest działać, by tokeny/akcje które posiadasz zyskiwały na wartości. W związku z tym to w Twoim interesie jest wspierać takie inicjatywy na platformie, które będą powodowały, że ta społeczność będzie rosnąć i będzie nabierać wartości dzięki super rzeczą jakie ta społeczność robi.

Wspominałem o tym w tym filmiku od 3m54s, gdzie tłumaczyłem ludziom w tym poście, że nie powinni głosować na głupoty :)

No właśnie ... Chyba po prostu trzeba tu być, udzielać się a przed tym przemyśleć swoje wpisy ;) Ja tez zaczynam, tak więc zachęcam do polubienia mojego profilu I sprawdzenia moich wpisów. Pozdrawiam @jakfit ;)

Ja bym do tego wszystkiego dodał jeszcze:

  • Tytuł wzbudzający zainteresowanie lub bardzo konkretny.
  • Miniaturka wyróżniająca się wśród milionów podobnych. Możesz zrobić np w miniaturce znak rozpoznawczy - jak ktoś zobaczy miniaturkę to od razu będzie wiedział że to Twoje :)

Może nie jest to klucz do sukcesu ale na pewno pomaga :)

Bądź sobą, bądź aktywny (pisz dobre posty, czytaj innych a na pewno trafisz na ciekawe i nowe dla Ciebie tematy, komentuj, upvotuj te posty które uważasz za wartościowe) i baw się dobrze :) Powodzenia :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63342.09
ETH 2658.68
USDT 1.00
SBD 2.81