Witaj Steemit! - krótkie powitanie

in #polish6 years ago (edited)

Witaj Steemit!

Cieszę się, że w końcu tutaj jestem, pozwólcie że przedstawię się w krótkim wpisie.

Jestem Mano, od lat prowadzę biznes w IT oraz sporo podróżuję pomiędzy Japonią, Polską i resztą świata. 

Do Steemit dołączyłem żeby dzielić się z Wami moim doświadczeniem, wiedzą, poznać fajnych ludzi z Polski i świata i porozmawiać na wiele interesujących tematów jak i o projektach którymi się zajmuję m. in.: 

- Free World - globalna platforma wolnościowa, 

- Art - ART World - globalna galeria i portal sztuki,

- Japonia - kraj kwitnącej wiśni czyli moja prawdziwa miłość,

- Podróże po świecie,

- Technologie przyszłości i innowacyjne pomysły,

- Kryptowaluty i moje krytowalutowe projekty, 

- Zen i OBE, 

- ... i wiele innych ciekawych inicjatyw, którymi chcę się dzielić z Wami.

To prawdziwa przyjemność móc być tutaj z Wami na Steemie! Mam nadzieję poznać tutaj fajnych kreatywnych ludzi z Polski i świata. Zapraszam do kontaktu i wspólnego rozwijania tej niezwykłej platformy.

Dzięki za wszelkie wskazówki, pomoc i aktywność!

English Version

Sort:  

Cześć Mano, witaj na Steemit :) Fajnie, że dołączyłeś do nas i chcesz się dzielić doświadczeniem - takie wpisy są bardzo cenne dla ludzi, którzy też coś próbują stworzyć, tak jak np. ja :D Niedługo start mojej platformy blogowej Engrave, więc każda dawka informacji poparta doświadczeniem się przyda :)

Powodzenia i czekam na pierwsze wpisy!

Hey, dzięki! Ciekawy projekt tworzysz, z pewnością się z nim zapoznam!


Welcome to Steemit @manozen!

I wish you much success and hope you find Steemit to be as rewarding and informative as I have.

Here are some links you might find useful.
Your stats on SteemNow
Your stats on SteemWorld
Your stats on SteemD
How does Steemit actually work?

Oh yea, I have upvoted you and followed you. Many blessings!

Fajne rozlegle zainteresowania :) witaj na steemit i baw sie tu dobrze :)

Dzięki! Jest sporo spraw które mnie interesują i sporo projektów które chcę zrealizować, podoba mi się tu, myśle że to daje jeszcze większe możliwości, tylko trzeba najpierw wszystko poznać dobrze ;)

Jakby trzeba było pomóc to pytaj :) Dużo tu ludziki wiedzą i zawsze pomagają :)

Super dzięki! Ciągle się uczę ;) Sporo wiedzy do nadrobienia ;)

hey witam :) miło poznać :)


Welcome to Steem @manozen.

Do read A thumb rule for steemit minnows - 50:100:200:25 for starter tips.

Spend time reading Steem Blue Paper to know how Steem blockchain works and if you still have any queries ask them on our Ask me anything about Steemit post and we will try to answer that.

All the Best!!!

Ohayō! Mam nadzieję, że spodoba się Tobie tutaj i dowiem się czegoś ciekawego :D
Czekam na wpisy o Japonii!

Konnichiwa! Japonia to temat rzeka, niewyczerpalny i ciągle non stop ewoluujący, także jest o czym pisać, dzięki i zapraszam do śledzenia!

Hey dzięki! Wszyscy się ciągle czegoś uczymy od siebie ;) na razie muszę poznać dobrze serwis i te wszystkie rozszerzenia itd ;) żeby dobrze się bawić ;)

Witaj:) powodzenia na steemit

witam! dzieki, zobaczymy, na początek musze poznać wszystkie tajemnice ;)

Witaj na Steemit. :)

Witam! Dzięki za miłe słowo.

Siema :) tipuvote! 1

Dzięki! jak to dokładnie działa? :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58572.58
ETH 2551.35
USDT 1.00
SBD 2.47