Post by mistake - I'm giving payout to Maitri and WOŚP | Post przez pomyłkę - oddaję wynagrodzenie na Maitri i WOŚP

in #polish6 years ago (edited)

This post was created by mistake. Because of that I will give away all money I will earn with payout. I'm going to support two initiatives: Maitri with children education in Africa and Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. If you have already voted for this post - you can always take this vote away.


Ten post powstał przez przypadek. Z tego też powodu oddam całe otrzymane wynagrodzenie z tego postu. Będę wspierać dwie inicjatywy: Maitri z edukacją dzieci w Afryce oraz Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Jeżeli już zagłosowałeś na ten post - zawsze możesz swój głos wycofać.



Sort:  

Wrzucając post przez busy dostaje się od nich upvote (pod pewnymi warunkami) dodatkowo lukmarcus lajkuje automatycznie siebie, więc przez przypadek wpadła mu spora nagroda a społeczność podchwycila temat i teraz jest 14 dolców

Dzieki, rozumiem. Nawet gdyby to byl bot to nic w tym zdroznego, z tego co czytalem o botach to nie sa zakazane

Kod jest prawem :)

widze ze bardzo malo jeszcze wiem o steemit, duzo nauki przede mna

No nareszcie jakis porzadny kontent...

Powodzenia

Oczywiście ten post nie zawiera niczego złego, ale z całym szacunkiem to nie jest warte $15 i chyba każdemu w społeczności powinno zależeć, by ta kwota z puli nagród została przeznaczona na coś innego.

Nie oflagowałem jeszcze tego postu (by zmniejszyć mu potencjalną wyplatę) tylko dlatego, że nie chcę tego robić, bo wówczas zmniejsze @lukmarcus'owi jego reputację - a tego robić bym nie chciał. Liczę jednak, że @lukmarcus sam się zreflektujesz i albo zrobić declain reward (tak - to się da dołożyć zawsze - choc jest to trochę skomplikowane - ale mogę wytłumaczyć jak to zrobić już po publikacji), albo żebyś sam oflagował swój post, albo poprosił osoby o niższej reputacji niż Twoja, by zrobiły to za Ciebie.

Wolałbym nie flagować tego postu, ale jeżeli nikt inny tego nie zrobi, to będę musiał zrobić to ja :(


[EDIT, po edycji postu]: to też jest dobre rozwiązanie :)

Kurde, chat mi nie działa. Puściłem przez przypadek ze złego konta przez Busy, potem szybko edytowałem i zostawiłem, a widzę, że Busy dowaliło mocnym głosem. Zabrałem swój upvote i dałem flagę, więcej sam nie mogę zrobić.

Napisałem Ci na chacie propozycję, jak chcesz to się ustosunkuj do niej. Pisałem o tym aby ewentualnie przeznaczyć SBD z tego postu na zbiórkę adopcyjną którą prowadzę, celem jest opłacenie rok do przodu nauki dziecka w szkole podstawowej, akcja już ruszyła i teraz zbieram dodatkowe środki. W ciągu kilku tygodni powinno być już wybrane dziecko. Na razie mam 3,1675 SBD i 368,49 (już wpłacone) potrzeba jeszcze około 300 zł (nie licząc SBD których jeszcze nie wysłałem)

Zmień 404 na jakieś info że pomyłka i że wynagrodzenie pójdzie na WOŚP :-D

Mnie też ten post pochłonął bez reszty :D

Wreszcie coś ciekawego na tym steemicie - upvote i follow :P

Dawno nie czytałem tak poruszającego i emocjonującego artykułu. Popłakałem się.. Czekam na więcej! Follow & UpVote.

Error 404 - Content Not Found

Ale żeś włożył dużo pracy follow poleciał, dobra robota.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61553.99
ETH 2881.27
USDT 1.00
SBD 3.54