Sort:  

#bitcoin
i have not tried bitcoin, before what i should do

No to test 😃

Witam,

Rzadko zadaję pytania, ale dziś mam zagwozdkę na którą nie znalazłem odpowiedzi. Obudziłem się dziś rano z Reputacją o wartości 0.
Przygotowałem piękny kolaż w celu przedstawienia problemu:
)

Panel Wallet pokazuje poziom 25, a panel Blog pokazuje w tym samym czasie poziom 51.
Extra steem power delegowany, został oddelegowany do krainy wiecznych steemowych łowów...
Czy to może jakiś bug?
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

P.S. Sprawdziłem sytuację i u Ciebie jest podobnie:
https://steemd.com/@noisy

spokojnie, to chyba zwykły błąd, bo czasem też mi tak się pojawia

Ja też test, bo jeszcze tego nie ogarniam :)

Brazzers pon Star Eva Karera Busty She is very hot and sexy girl. Seeing her, she wants to touch her sexy body. All the boys want to get her. Her extraordinary body craves all the boys crazy. Her boobz is so beautiful that she wishes to eat ... I So how do you feel like him? please comment .. And if you like my post please vote me

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63569.77
ETH 3424.28
USDT 1.00
SBD 2.50