Mintos - inwestycje w pożyczki (rok później)

in #polish5 years ago
Rok temu napisałem wpis o portalu Mintos, umożliwiającym inwestycje w pożyczki. Wtedy był to początek mojego testowania tej platformy, z niewielkim zwrotem z "inwestycji" na poziomie kilku złotych... (Link do wcześniejszego wpisu, dla zainteresowanych na koniec artykułu).

Nie będę się rozpisywać, jak działa ta platforma, wstawię jedynie schemat, jaki jest dostępny na portalu, obrazujący strukturę relacji inwestor - pożyczkobiorca.

C6F45F97-A451-9608-17D5-531B44851642.jpg

Jak już wspomniałem we wstępie, minął rok od pierwszego wpisu w temacie. Od tamtej pory moje saldo na rachunku wzrosło do około 2165 zł (przyjmując kurs EUR/PLN na poziomie 4,30). Muszę przyznać, że moje szacunki z roczną stopą zwrotu na poziomie 13% się nie sprawdziły. Mimo, że w okolicach grudnia pojawiają się pożyczki z oprocentowaniem 14%, to średniorocznie można liczyć na około 11,5%, co obrazuje poniższa grafika przedstawiająca moje aktualne saldo, odsetki i inne parametry.

111.JPG

Staram się inwestować regularnie, jednak z uwagi na wydatki mieszkaniowe, raz były to mniejsze raz większe kwoty. Do zakładanych przed rokiem 200 zł miesięcznie jeszcze nie doszedłem - na przestrzeni roku saldo rachunku licząc wraz z odsetkami, zwiększyło się o około 1355 zł. Mając jednak już ponad roczne doświadczenie z tą platformą, oraz widząc, że wciąż się rozrasta i nie ma z nią żadnych problemów, planuję w najbliższym czasie zintensyfikować moje działania i nadrobić zaległości inwestycyjne.

Pod pierwszym moim wpisem w tym temacie, pojawił się komentarz od @kryptojanusz, który przestrzegał przed tą platformą, węsząc w niej "scam" (kurcze, to już polskich słów na to nie ma?). Co mogę powiedzieć? Platforma działa od 2015 roku, prężnie się rozwija, i od początku aż do teraz pozwoliła na sfinansowanie pożyczek o łącznej wartości ponad 1,8 mld euro. Obecnie miesięczny obrót, to ponad 150 mln euro. Przepływ niesamowity wg mnie, jak na tego typu platformę. Obecnie można znaleźć opinie na ten temat w wielu źródłach - przykładowo, około pół roku temu można było trafić w Pulsie Biznesu na artykuł opisujący możliwości platformy Mintos.

Ponowię symulację inwestycji, ze skorygowanym średnim zwrotem rocznym, do poziomu, jaki obecnie wskazuje moje konto, po 15 miesiącach obecności.

ZAŁOŻENIA: 20 lat, średnie roczne oprocentowanie 11,5%, miesięczna inwestycja 250 zł.

222.JPG

Jeśli ktoś z was chciałby zacząć inwestować w pożyczki, wklejam tutaj link z programu afiliacyjnego (www.mintos.com/pl/ref/8E7484), w którym obie strony zyskują. Jasne, możesz założyć konto z pominięciem mojego linku, jednak skoro obie strony mogą na tym zyskać, to myślę, że jest to ciekawa opcja :)

Linki o których była mowa w tekście:
1. Pierwszy wpis na temat platformy Mintos
2. Puls Biznesu: "Łotewski Mintos rozpycha się w Polsce"
3. Mój link afiliacyjny
Sort:  

Cześć!
Witaj na tagu #pl-emocjonalnie. Cieszę się, że dołączasz do emocjonalnej strony Steema. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.


Autorzy postów na naszym emocjonalnym tagu są nagradzani głosem noisy, mmmmkkkk311, diosbot oraz planter.
@nieidealna.mama

Congratulations @lokibalboa! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60514.11
ETH 3335.86
USDT 1.00
SBD 2.48