Mintos - inwestycje w pożyczki

in #pl-inwestycje6 years ago

Chcę wam przedstawić sposób na inwestowanie w pożyczki. Chodzi tutaj o platformę Mintos, która pośredniczy pomiędzy inwestorami a firmami udzielającymi pożyczek.
mintos-logo-432x200.jpg
W platformie Mintos kluczowym jest fakt, iż firmy pożyczkowe, które dzielą się z nami zyskiem, nie mają możliwości pożyczenia pieniędzy z banków centralnych. Powoduje to, że firmy te zmuszone są do poszukiwania alternatywnego finansowania.
opinie-mintos.jpeg

Struktura systemu jest przejrzysta. Aby mieć jak największe bezpieczeństwo swoich środków, polecam wybierać inwestycje z gwarancją wykupu - jeśli pożyczkobiorca nie będzie spłacał należności, pożyczkodawca zobowiązuje się po 60 dniach wypłacić inwestorom zainwestowane pieniądze, wraz z odsetkami.
W przypadku pożyczek z gwarancją wykupu, możemy liczyć na oprocentowanie nawet 14% w skali roku.

Obecnie, mam około 810zł zainwestowane w różne pożyczki, z czego większość w euro. Badam ten system od listopada 2017 roku i na chwilę obecną mogę polecić tę platformę. Poniżej prezentuję podsumowanie mojego konta na tej platformie:

pln.jpg
eur.jpg

Postanowiłem niedawno, wpłacać regularnie co miesiąc 150zł. Jeśli na przestrzeni najbliższego roku wszystko będzie szło po mojej myśli, to planuję zwiększenie mojego wkładu - przy oprocentowaniu na poziomie kilkunastu procent rocznie, po kilku latach regularnego oszczędzania można odłożyć pokaźną sumę pieniędzy.

Poniżej 20-sto letnia symulacja inwestycji 200zł miesięcznie z oprocentowaniem 13% rocznie.
bilans.jpg

Na wszystkie pytania chętnie odpowiem.

Sort:  

Wygląda na scam. Lepiej trzymaj się od tego z daleka.

Tak jak pisałem - testuję dopiero tę platformę. Nie inwestuję tam nawet 5% oszczędności, więc myślę, że jest to bezpieczny poziom.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99