You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe.

in #polish6 years ago

Uważam, że podejście by pomagać słabszym jest jedynym dobrym podejściem do życia. Bez wględu czy wierzymy i w co wierzymy powinniśmy dążyć do tego. Fajnie, że wyciągnęłaś taką naukę z religii, niestety często spotykamy przykłady ludzi wierzących, a robiących złe rzeczy czyli tak na prawde nie podążających ścieżką swojej wiary (Bóg nakazuje bądź taki i rób tak, ja robie wszystko na odwrót- ale wierzę) nie podoba mi się takie coś.
Szczerze mówiąc kończyłam już dużo dłuższy artykuł w tym temacie, jednak uroki macierzyństwa nie pozwoliły mi się wyrobić z nim do końca. A że komentarz tamtej pani tak bardzo zapadł mi w pamięć i pasował do tematu postanowiłam się tym podzielić.

Sort:  

przyznam, że postawy wierzących są bardzo niewłaściwe. sama odrzuciłam znaną mi religię z młodości, jednak znalazłam w niej kilka fajnych przekazów :)

Mam tak samo ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60629.29
ETH 2636.33
USDT 1.00
SBD 2.51