Poznaj eksperta: @foodini

in #polish6 years ago

Nazywa się Marcin i Jedzenie😀 Tak przedstawia się w swoim pierwszym poście powitalnym @foodini.
Na steemit pojawił się zaledwie 3 miesiące temu i szybko zdobył zainteresowanie publiczności.

ava.jpg

@foodini uwielbia robić szybkie, smaczne, zdrowe dania. To ekspert w dziedzinie smaków. Ale dlaczego właśnie ten facet? skoro mamy kilku ciekawych mistrzów kuchni. I tu pojawia się cała magia twórczości @foodini. Jest on poprostu nieprzywidywalny!😀 Powiedziałbym pozytywny Wariat kuchni i podróży! Potrafi dotrzeć do potrzeb odbiorcy. Kiedy jest sezon na grilla to wrzuca przepis super pączki ananasowo-bekonowe. Leci po całości! Od epickich hamburgerów z wypiekaną bułką domową do włoskiej pizzy, którą sam później robiłem i wyszło perfecto!
Dla mnie jest to showman kuchni i podróży. @foodini obecnie przebywa w Tajlandii i tam szuka nowych wrażeń kulinarnych. Jakby ktoś nie wiedział to pewnego dnia rzucił wszystko, kupił bilet w jedną stronę i realizuje swoje marzenia.
Z miesiąca na miesiąc przybywa jego fanów.
Obecnie kręci vlogi a jego ostatni filmik pokazuje że chyba chce poznać wszystkie smaki świata😀

Wiem, że konkurs dotyczy dziedziny eksperta, ale musze też wspomnieć, że @foodini aktywnie udziela się na steemit. Odpowiada na każdy komentarz i słucha rad innych. Jest człowiekiem młodym, który zaczyna swoją kariere. Każde słowo napędza go jeszcze bardziej do tworzenia własnej marki. Widzę w nim ogromny potencjał rozwoju. PS. @foodini wierze, że jeszcze bardziej zaangażujesz się w naszą społeczność steemit i staniesz na straży kuchni być może z innymi użytkownikami, których tutaj nie wymieniłem ( fajnie by było). Wracaj któregoś dnia do Polski i zrobimy małe show jakiego steemit tu nie widział jeszcze😀

Post zgłaszam do konkursu Poznaj eksperta, o którym możecie się więcej dowiedzieć w poście od @noisy

Sort:  

Nie spodziewałem się nominacji w tym projekcie, więc jestem bardzo miło zaskoczony i dziękuję! 👊
Cieszę się, że moja "twórczość" do Was trafia bo mam przy kręceniu tych filmów świetną zabawę.

Jeżeli chodzi o zaangażowanie w życie Steemit to daleko mi do innych nominowanych, chociaż z pomocą innych podróżników szykuję właśnie coś, co mam nadzieję, przyda się całej naszej społeczności.

Co do kuchni i smaków to raczej nie ma takiej rzeczy, której bym nie spróbował, więc wszystkie smaki świata brzmi jak wyzwanie! 😉

Jeszcze raz dziękuję za zgłoszenie i za to, że o mnie pomyślałeś!

Jeżeli chodzi o zaangażowanie w życie Steemit to daleko mi do innych nominowanych

Inicjatywa #poznajeksperta ma za zadanie wyłowić ekspertów właśnie. Maksymalizacją ich zaangażowania w życie społeczności... będziemy się zajmować w następnych krokach :P :)

// Swoją drogą nie wiem, kto inny może się pochwalić tym, że wyjechał na inny kontynet, by kręcić exclusive content dla Steemian, wiec jeżeli chodzi o zaangażowanie, to według mnie możesz być jednym ze wzorów :)

Wielkie dzięki za ten komentarz, bo szczerze mówiąc to nigdy nie spojrzałem na to co robię z takiej perspektywy.
Teraz to już w ogóle zbieram szczękę z podłogi! 😉

Swoją drogą nie wiem, kto inny może się pochwalić tym, że wyjechał na inny kontynet, by kręcić exclusive content dla Steemian

Poczekaj pare miesiecy :D

You got a 2.40% upvote from @postpromoter courtesy of @jozef230!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 59502.70
ETH 2577.84
USDT 1.00
SBD 2.43