Zostałem zhakowany. PROSZĘ O POMOC !

in #polish6 years ago

A więc tak...Przez około 3 tygodnie nie było mnie platformie. Dziś wchodzę na konto i pod ostatnim wpisem widzę komunikat typu: "This Account @josiu is under quarantine! Yhe Account is in the hackeers! Do Noy Upvote!" idt. Zauważyłem, że zniknęły mi tokeny steem i sbd (nie było tego dużo, ale nie ma tego wcale). Co najgorsze nie mogłem się zalogować. Dzięki pomocnym ludziom na czacie odzyskałem konto jednak wszystkie moje wpisy zostały ukryte "z powodu niskich ocen". Reputacja spadła do zera...Widzę tez kilka komentarzy dodanych z mojego konta w czasie gdy nie było pod moją kontrolą. Pytanie brzmi: CZY DA SIĘ TO WSZYSTKO NAPRAWIĆ ??!! Chciałem również wrzucić screenshota z komunikatem o tym, że konto zostało zaatakowane, ale zdjęcia również nie mogę dodać...

Sort:  

My chętnie wrzucimy screena :)

Zrzut ekranu 20180914 o 11.49.57.png

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Widzę, że reputacja skoczyła czyli powoli wraca do normy. W portfelu w historii można zobaczyć gdzie ucieka SP. No i niestety Power Down ktoś zapodał.

Czy to znaczy, że mój Steem Power będzie się kurczył? Czy po tym jak odzyskałem konto będzie ok?

Z tego co widzę, to już chyba sytuacja opanowana :)

Widzę, że tak. Dzięki za pomoc.

Hasło zmieniłeś? Niestety musisz budować się ;)

Congratulations @josiu! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @josiu! You received a personal award!

Happy Steem Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Downvote challenge - Add up to 3 funny badges to your board
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63869.25
ETH 3055.04
USDT 1.00
SBD 3.88