Witam po przerwie!

in #polish6 years ago (edited)

Witajcie!🙂

Ostatnio długo mnie tu nie było, ale może przez to, że wzięłam trochę rzeczy na siebie i jeszcze kombinuje jak by tu sobie całkiem wypełnić dzień. Z racji chwili czasu pomiędzy jedną pracą, a drugą chciałabym się z Wami podzielić co teraz się u mnie dzieje🙂


2.jpg


A więc oprócz pracy, w której to zajęć cały czas przybywa i cały czas jest coś do zrobienia, to jeszcze podjęłam studia. Cały czas chcę się rozwijać, a moja praca też tego wymaga. Więc dochodzą różnego rodzaju prelekcje, wykłady, na studiach jak nie prezentacja do zrobienia to jakieś zadanie i cały czas coś. W sumie to dobrze. Ograniczony czas lepiej wykorzystywać w pożyteczny sposób🙂 Ponadto jak już pewnie wiecie, planuję ślub razem z użytkownikiem @astromaniak.

1.jpg


Pierwsza burza starć z tym tematem zakończyła się pomyślnie, więc czas na realizację dalszych kroków. Z racji dość odległego terminu do końca tego roku można przystopować i skupić się na innych sprawach do załatwienia. Takie przygotowania, planowanie ślubu strasznie mnie cieszy. Już od bardzo dawna o tym marzyłam i odkąd pamiętam, zawsze interesowała mnie tematyka ślubów. Oglądnie różnych teledysków ślubnych, pierwszych tańców itp. było dla mnie swego rodzaju odskocznią i relaksem, a teraz przynajmniej mam pretekst😁

8.jpg


Poza ślubem marzy mi się budowa domu. Jednak to zajmie wiele lat. Aż by się momentami chciało przyspieszyć czas. Z drugiej strony jesteśmy jeszcze młodzi (w szczególności ja😜) i jak będziemy krok po kroku do tego dążyć, to na pewno się uda🙂

5.jpg


Teraz doszłam jeszcze do wniosku, że siedzący tryb pracy prędzej czy później da o sobie znać, dlatego mam kolejny cel, a mianowicie więcej się ruszać i wprowadzić racjonalną dietę. Na kolejny tydzień sporządziłam już harmonogram zajęć i posiłków. Przywieszę go w jakimś widocznym miejscu tak, żeby czasem o czymś nie zapomnieć 😁

Do usłyszenia w kolejnych postach! Pozdrawiam gorąco🙂


Zdjęcia pochodzą ze strony https://pixabay.com/

Sort:  

Hejka :)
Nie zdążyłem się przywitać za pierwszym razem to wypadałoby teraz :D

Hej :)
Miło Cię poznać :P

Pamiętaj o poddaszu z teleskopem!

Patrząc po mojej drugiej połówce, to tematyka ślubna całkowicie nie wygasa po ślubie, więc pretekst nie jest potrzebny, no chyba że planuje ukradkiem ślub z kimś innym ;)
Powodzenia w taki razie ;)

No to chyba większość kobiet tak ma :) Za dużo bajek i komedii romantycznych :P
Pozdrawiam Ciebie i Twoją drugą połówkę :)

No to witamy z powrotem! :)

These are good and magical!

Witaj. Super post! Mam dla ciebie zaproszenie od grupy wsparcia taktycznego Sp-Group jeżeli bys była zainteresowana to prosiłbym o kontakt na steemchat ewentualnie inny kontakt pw

Witaj @joanna96
Z tej strony @sp-group. Jesteśmy zamkniętą niemal 50 osobową grupą (lista członków grupy: https://busy.org/@sp-group/followed ), której jednym z głównych celów jest wpieranie polskojęzycznych autorów publikujących wysokiej jakości wpisy. Więcej informacji o nas możesz przeczytać w naszych cotygodniowych raportach na koncie @sp-group. Członkowie naszej grupy zaproponowali Twoją kandydaturę dlatego pragniemy Cię do nas zaprosić. Gromadzimy się wokół zamkniętego czatu na DISCORD na który to właśnie chcemy wręczyć Ci zaproszenie. Prosimy o podanie jakiegoś bezpośredniego kontaktu w celu przekazania zaproszenia, lub o skontaktowanie się z nami mailowo [email protected] .

Pozdrawiamy @sp-group

Congratulations @joanna96! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest3 and SteemitBoard - Meet the Steemians Contest

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @joanna96! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 1500 upvotes. Your next target is to reach 1750 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @joanna96! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest Meet The Stemians Contest - The mysterious rule revealed
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61785.67
ETH 2891.86
USDT 1.00
SBD 3.54