Sort:  

Też kiedyś bardzo dużo na ten temat myślałem. Moje wnioski były takie, że w zasadzie Prawdą jest tylko to co widziałem na własne oczy. To znaczy trzeba jeszcze pamiętać o tym, że to co zobaczyłem jest prawdziwe i naprawdę miało miejsce, ale już jeśli nie widziałem na własne oczy całego ciągu przyczynowo-skutkowego, który doprowadził do tego wydarzenia, to trzeba mieć na uwadze, że tak naprawdę nadal nie wiem dlaczego to zdarzenie miało miejsce. Cała reszta to kwestia wiary - bo albo poświęcasz całą swoją energię i czas by analizować źródła, albo pół-losowo decydujesz które źródła wydają się najbardziej wiarygodne. Całe życie trzeba podejmować decyzje komu i w co wierzyć. Czy nad Hiroszimą i Nagasaki wybuchły bomby atomowe? Czy w Roswell naprawdę spadło coś pozaziemskiego? Czy matka może zabić swoje własne dziecko? Czy na rozkaz Stalina zamordowano kilkanaście do kilkudziesięciu milionów ludzi? Czy jajko ma dużo niezdrowego cholesterolu czy dużo zdrowego cholesterolu? Czy szczepionki mogą powodować autyzm? I tak dalej i tak dalej.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98