STEEM POLSKA - Grupa Facebook'owa

in #polish7 years ago

Hej!

Ja tylko chciałbym przypomnieć iż na Facebooku istnienie nasza grupa o nazwie Steem Polska, której pomysłodawcą i administratorem jest @aditor.

Zachęcam do dołączenia do grupy, na ten moment jest bardzo małe grono osób z niej korzystających a Steemit ma docierać do jak największej liczby osób.

Link do grupy: TUTAJ

Prosiłbym o Resteema dla tego posta każdego kto ma Rodaków wśród obserwujących

Pozdrawiam :)

Sort:  

f***book pay me first or...

Tam jak mogę to działam i promuje Steemita,
jak również działam na antypromocje f***booka,
który wg mnie jest portalem antyspołecznościowym...
opisuje to też u siebie w art. o "wolnym" internecie

Właśnie skomentowałem posta z Twojego linku ;)

Fakycznie dobry komentarz, niesmialbym nie odpisac. W kilku kwestiach jestem za lecz w wiekszosci dalej przeciw...

Congratulations @jezykowaty! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Fejsbuk to już przeżytek :)

A co w tym momencie uważasz za "zastępce/następce"?

blockchain - STEEM !

To zależy o których funkcjach mówisz. Ogólnie używałem mało Facebooka, od czasu Steemita to już prawie wcale.

Tylko czekać aż dojdą grupy i priv na Steemicie, to przesiadam się całkowicie :D

jeszcze komunikator... chociaz?? to ciekawostka i paradoks zarazem:
na steemie wśród fallowersów mam 1 realnego znajomego
na f*** booku mam 2 razy wiecej znajomych niz tu fallowersow
i tam sie nieraz naprodukowałem z trescmi dostajac lajka? góra 2?
tutaj feedback jest powalający, komentarze, dyskusje...
Dajecie mi motywacji do dalszego tworzenia i doskonalenia się by kolejne posty dla was były jeszcze bardziej treściwe...

What about f*** book "friends"? f*** them!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 63003.41
ETH 3122.79
USDT 1.00
SBD 2.52