Sort:  

A co w tym momencie uważasz za "zastępce/następce"?

blockchain - STEEM !

To zależy o których funkcjach mówisz. Ogólnie używałem mało Facebooka, od czasu Steemita to już prawie wcale.

Tylko czekać aż dojdą grupy i priv na Steemicie, to przesiadam się całkowicie :D

jeszcze komunikator... chociaz?? to ciekawostka i paradoks zarazem:
na steemie wśród fallowersów mam 1 realnego znajomego
na f*** booku mam 2 razy wiecej znajomych niz tu fallowersow
i tam sie nieraz naprodukowałem z trescmi dostajac lajka? góra 2?
tutaj feedback jest powalający, komentarze, dyskusje...
Dajecie mi motywacji do dalszego tworzenia i doskonalenia się by kolejne posty dla was były jeszcze bardziej treściwe...

What about f*** book "friends"? f*** them!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54274.36
ETH 2279.16
USDT 1.00
SBD 2.33