You are viewing a single comment's thread from:

RE: Proponuje zawieszenie broni między sp-group i mmmmkkkk311

in #polish5 years ago

Kompromis??? Na kompromis to ja mogę iść z człowiekiem, który myśli logicznie i używa argumentów. A Jego jedynym argumentem jest argument siły. No może nie jedynym, drugim są kretyńskie filmiki z masturbującymi się postaciami, na które sam sobie głosuje. Trochę poniżej mojej godności...

Napisał niedawno "Wszystcy deleganci z naszego powiatu (i nie tylko) będą flagowani automatycznie." Zwisa mi i powiewa jego flaga, delegacji nie cofnę nawet jakby sp-group zaprzestało mnie upvotować. Nie wysłałem swojej "olbrzymiej" delegacji dla swojego ani sp-grup zarobku bo na tych groszach nikt nie zarobi. Wysłałem w dowód uznania dla tych którym się chce i poświecają sporo czasu by bytowanie na steem nam umilić konkursami i zabawami. Gdyby wszyscy pojmowali świat jak MK to można by dzis wprowadzić kolejny HF usuwający upvoty a rozbudowujący możliwość downvotowania.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62893.52
ETH 3354.14
USDT 1.00
SBD 2.47