Powrót do steemit?steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

Cześć, trochę mnie tu nie było.

Postanowiłem wrócić i napisać czemu odszedłem od steemit, porzuciłem swój projekt zbierania na wymarzone auto i zniknąłem na jakiś czas.

Dla tych co mnie nie kojarzą, polecam jeden z moich postów: https://steemit.com/life/@gustoo/challange-i-will-buy-dream-car-datsun-280-zx-using-money-earned-by-blogging-on-steemit-1-or-kupie-samochod-zarabiajac-na

Generalnie postanowiłem uzbierać $20000 na wymarzony auto poprzez pisanie postów na steemit.

2018-01-02 05.29.16 2 (1).jpg

Dlaczego zniknąłem?

Nastąpiło to niespodziewanie, bo nie planowałem przestać pisać na steemit i być częścią tej super społeczności. Aby zrozumieć czemu odszedłem bądź zrobiłem sobie przerwę, musiałbym opisać jak dużo rzeczy się u mnie działo na przełomie 2016/2017. Nie będę tutaj wchodził w prywatę, ale to były chyba najintensywniejsze dla mnie lata, pod względem zmian/stresu/robienia dużej ilości rzeczy.

Pod koniec roku jeszcze udałem się na podróż do USA/Meksyku, którą po części dokumentowałem na steemit, ale zrobiłem to po łebkach, bo chciałem zrobić to po powrocie do Polski. Podróż ta była ostatnim dużym wydarzeniem, po którym zrobiłem sobie przerwę od wszystkiego. Nigdy wcześniej tak się nie czułem, ale byłem po prostu maksymalnie wyczerpany fizycznie i psychicznie. Potrzebowałem odpoczynku i to takiego porządnego.

Dlaczego nic nie napisałem, nie pożegnałem się?

Nie miałem na to siły, czułem się całkowicie wypalony twórczo i nie miałem ochoty na nic. Totalnie odciąłem się od wszystkiego, co wymagało jakiejś kreatywności czy pracy “po godzinach”.

Co z projektem?

Właśnie zastanawiam się czy nadal chcę zbierać pieniądze na to auto. Niby taki samochód to super sprawa, ale z drugiej strony, aż głupio wydać tyle pieniędzy na auto. Myślę, że z pieniędze rzędu $20000 można znacznie lepiej wydać. Nie wiem zastanawiam się jeszcze czy cel nadal aktualny. Cel zebrania $20000 nadal aktualny, co do wydania tych pieniędzy to nie jestem jeszcze tego pewien. Dajcie znać czy powinienem trzymać się celu?

Obecna wartość mojego konta to: $270 (przed odejściem miałem około $120).
Jest to oczywiście skutek wzrostu kursu steemit, a nie mojej pracy.

Czy wracam na steemit?

Mam nadzieję, że tak. Czuje się już znacznie lepiej, wracam do moich codziennych hobby itp. Wydaje mi się, że przyszedł też czas na steemit :)

O czym będę pisać?

Tak jak kiedyś, z tym, że kilka pierwszych postów chciałbym popisać jeszcze o USA/Meksyku, bo mam dużo fajnego materiału.

Dajcie znać co myślicie o tym celu?

Jak chcecie być na bieżąco to follow: gustoo

Sort:  

Cześć,

Dużo nowych osób dołączyło ale Ciebie elysiian pamiętam :)

Oo to dobrze :) ale ostatnio nic praktycznie nie wrzucam tylko korzystam z bonusu busy.org bo z czasem ciezko :)

o włąśnie, a o co chodzi z tym busy.org, o jakim bonusie piszesz? Ja przespałem okres powstania busy, byłem wtedy nie aktywny na steemit.

Hej :)

Wracaj, pisz, zbieraj, żyj i odpoczywaj więcej niż wcześniej.
Powodzenia z celem 20k. (0.01$ już dodatkowo jest - proszę) :)

Powodzenia i najlepszego w 2018 roku.

Pozdrawiam.

Piotr.
PS: restusia też Ci zrobię, może pomoże.

Ja też znikłam na jakieś 2 miesiące i ciężko było wrócić .. Powodzenia!

Im dłuższa przerwa tym ciężej wrócić. Jeżeli już to lepiej robić częściej a krótsze przerwy niż jedna a długa :)

Witaj ponownie :)
Pisz, zbieraj i zobaczysz co dalej... wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

Wielkie dzięki, wzajemnie :)

A już myślałem, że całkowicie zrezygnowałeś z postawionego celu :P Też miałem okres mniejszej aktywności, ale ciągnęło mnie żeby wrócić do aktywnego udzielania się. Coś ten Steem jednak w sobie ;)

No dokładnie, jest coś co ciągnie to steema :)

Witaj ponownie! Co do celu to cel pt uzbierać 20 000 $ jest bardzo dobry. Nie musisz teraz ustalać na co wydasz. Celem może być kwota.
Życzę powodzenia :)

No niby tak, dobrze, żeby to było coś materialnego co pokażę, że kryptowaluty to nie tylko zapisany ciąg znaków gdzieś na komputerach.

Witamy z powrotem, im dłużej tu jesteś tym twój cel jest realniejszy póki co mój upvote mało daje ale w przyszłości się to zmieni :D Powodzenia

Cześć, no dokładnie każdy zaczyna od małego upvoteu :)

Dobry moment na powrót - STEEM rośnie, więc szybciej uzbierasz. :)

Witaj!
Miło by było gdybyś wrócił do pisania, jeśli masz czas i już trochę odpocząłeś.
Ja nie stawiałbym sobie żadnych celów zarobkowych, a czasowe. Np. "popiszę do 1 sierpnia i zobaczę czy uzbieram satysfakcjonującą liczbę czytelników/pieniędzy/fallowek i potem zdecyduję dalej". Ja nigdy nie staram się wydawać pieniędzy, których jeszcze nie mam (kupować już coś na przód w myślach). ;) Zawsze wychodziłem z założenia, że gdy już będą pieniądze, to wtedy będę się kłopotać na co je wydać. :)

A pamiętam twoje fotki i posty. Witaj ponownie!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63071.06
ETH 3121.31
USDT 1.00
SBD 3.84