Challange: I will buy dream car (Datsun 280 ZX) using money earned by blogging on Steemit #1 | Kupię samochód zarabiając na blogowaniu w steemit #1

in #life7 years ago
Obserwuje od jakiegoś czasu platformę Steemit oraz walutę steem i jestem nią zafascynowany. Postanowiłem podjąć się wyzwania i zostać aktywnym bloggerem na steemit, aby kupić za zarobione pieniądze wymarzone auto - Datsun 280 ZX. Auto to można kupić w bardzo różnej cenie (od 20 000 do 100 000 PLN) w zależności od wersji i stanu auta. Wierzę, że tworząc regularnie wartościowe i ciekawe materiały na steemit będę w stanie zarobić na ten samochód.I watch from some time Steemit and steem cryptocurrency and I love it. I decided to make challange and became active steemit blogger to buy my dream car - Datsun 280 ZX. This car can be buy for ~ $20 000. Price of course depends from car version, condition etc. I believe that creating interesting content on steemit I will be able to buy a car using steem.
Celem mojego wyzwania będzie zarobienie 20 000 USD, co powinno mi pozwolić znaleźć samochód w dobrym stanie po opłaceniu podatku dochodowego.Goal of my challange will be earning $20 000. I think that that money will make me able to buy this car in good condition after paying income taxes.
Z mojej strony będę się starał wrzucać najczęściej jak będę mógł nową treść. Będą ta wpisy typu codzienne życie , podróże, programowanie, tworzenie gier / aplikacji.I will try to publish new content as soon as I will be able (1 - 3 days). My blog entries will be about daily life, travelling, software developing, creating games / apps.
Każdy wpis będzie dodatkowo zawierał statystyki (ile ostatnio zarobiłem, ile mam % osiągnięcia celu itp.)Every blog entry will have current statistics about my goal (how much did I earn last time, my current state of goal in % etc.)

My goal:


Wyjściowe daneStarting data
47 followersów47 followers
29 postów29 posts
$2.49 wartość konta$2.49 account value
Cel: 0.01245%Goal: 0.01245%

If you like my challange: Leave a comment, follow and upvote!

follow small.png

Sort:  

Ok... masz moją uwagę. Lubię ambitne cele, ale mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że taki cel to raczej maraton niż szybki sprint :)

Podpisuję się pod tym czym się da :) Sam samochód mi się nie podoba, ale idea owszem. Sam zbieram na Teslę, ale z reguły się tym nie chwalę ;)

Zdaje sobie sprawę, nie będzie łatwo ale postawiłem sobie mierzalny, realny cel, który mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć. Było by super udowodnić sobie a przede wszystkim niedowiarkom, że technologia blockchain ma sens a kryptowaluty to nie tylko wirtualne cyferki :)

myślę że jak kupisz sobie buty za 300 stówy za kasę ze steemit to udowodnisz niedowiarkom że coś w tym jest. 20000$ to już wyższy poziom.

300 stówy to jest dopiero wyższy poziom :D

I like the challenge the idea and the car, but it will be tough mate. Getting money by posting here requires delivering some quality content. Good luck!

podoba mi sie ten Cel - masz moje 5 groszy za kazdym razem

Up za samochód. Nie wiem, czy widziałeś, ale na wszelki wypadek zostawię jednego z Polski :P :
http://egarage.com/car-profiles/datsun-240z-hre-wheels/

Nice car and nice goal !

No, no ambitnie :) Też będę kibicował i na razie dokładam swoim głosem na 0,01$ :p

Będę Cię śledził i trzymam kciuki!

Trzymam kciuki i będę się przyglądał! Powodzenia!

Dam ci plusa, będzie na powietrze w kołach :)

Powodzenia, trzymam kciuki :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 61016.36
ETH 3388.27
USDT 1.00
SBD 2.56