Podsumowanie akcji: KUPIE WYMARZONY SAMOCHÓD ZA PIENIĄDZE ZE STEEMIT (STYCZEŃ)

in #polish6 years ago

Post dotyczy mojego projektu, w którym założyłem sobie, że uzbieram pieniądze na wymarzony samochód dzięki STEEM. Moje założenie zakłada, że nie będę wpłacał dodatkowych coinów, a wartość konta będzie rosła poprzez pisanie postów, bądź co miało miejsce ostatnio - rośnięcie kursu STEEM.

Mój pierwszy post o tym celu można znaleźć tutaj: https://steemit.com/life/@gustoo/challange-i-will-buy-dream-car-datsun-280-zx-using-money-earned-by-blogging-on-steemit-1-or-kupie-samochod-zarabiajac-na

Powrót na steemit

Miałem chwilę przerwy od platformy, obecnie wróciłem ale nadal mam mniej wolnego czasu i weny na pisanie niż bym chciał. Mam pomysły na ciekawe posty, chciałbym też napisać fajnego bota na steemit itp. ale nie wiem czy znajdę wystarczająco czasu, żeby podejść do takich tematów. U mnie problemem jest to, że robię wiele rzeczy na raz i nie do końca mam czas na wszystko. Pociesza mnie fakt, że mimo wszystko wracam na steemit i coś tam działam. Mogłoby być dużo lepiej, ale mogło by też w ogóle nie być, więc nie ma co narzekać.

Wracając do tematu mojego celu, czyli zakupu wymarzonego auta to jak kilka miesięcy temu byłem zafascynowany tym pomysłem, to dzisiaj wydaje mi się głupi. To znaczy samo podbudowanie konta do wartości $20000 jest super, natomiast kupienie później za to samochodu już może nie koniecznie. Wydaje mi się, że jeżeli zbiorę już potrzebne STEEM to będę je wolał zostawić na koncie, żeby wnosić coś do polskiej społeczności steemit i nie uciekać z moją mocą. Zobaczymy jak to będzie, na razie muszę uzbierać STEEM.

Statystyki

Statystyki03.01.201806.02.2018
Followersy:290360 (+ 24%)
Posty:387476 (+ 22%)
STEEM:około 110 STEEM150 STEEM
Wartość konta:$395$580 (+ 46%)
Cel:1.98%2.90% (+ 46%)

w przypadku ilości STEEM nie podałem % wzrostu, bo wartość z początku stycznia jest z pamięci. Wydaje mi się, że miałem coś koło tego. Nie miałem tego zanotowanego.

Co do wartości konta, to jest to zależne głównie od kursu STEEM, w najlepszym momencie konto było już wartę ponad $900.

Wnioski

Był to bardzo dobry miesiąc, głównie za sprawą jednego posta, który zebrał około $80 z głosów. Chodzi o moją relacje z odwiedzin STEEM PARKu w Nowym Jorku. Zdaję sobie sprawę, że takich postów nie będę w stanie pisać na codzień ale będę się starał pisać 1-2 większe posty (z napracowaniem) wtedy może będzie szybciej szło.

Link do postu [relacja STEEM PARK - NY]: https://steemit.com/travel/@gustoo/from-warsaw-europe-to-new-york-city-to-see-the-steem-park-eng-pl

Pomiędzy takimi dłuższymi postami będę dawać mniejsze oraz pojedyncze zdjęcia, które będąc upvotowane przez busy dają mi już około $0.50. Grosz do grosza, a będzie kokosza.

Pasek postępu

postep.png

Jeżeli chcecie być na bieżąco followujcie: @gustoo

Sort:  

Życze ci powodzenia w zbieraniu! Ciekawa inicjatywa ;)

Dzięki :)

mam nadzieję, że osiągniesz swój cel ^^

dzięki, może się uda :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 62132.42
ETH 3416.44
USDT 1.00
SBD 2.51