Sort:  

Gdy nie ma boczku w okolicy to można alternatywnie pokroić w kostkę dowolną szynkę lub w ekstremalnych przypadkach nawet parówkę. Czasami trzeba kombinować :)

Pewnie że można :) Są różne wersje, z pieczarkami włącznie. Ale przyznasz, że dobry wędzony boczek nada aromatu i smaku, których paróweczka niestety nie posiada... Natomiast szynka dobrej jakości to inna sprawa :) Fakt faktem, przepisy są po to żeby je zmieniać, co jest zapewne domeną dobrego kucharza/ki :)

No bekon to bekon, tego nie zastąpisz. Gdyby świnie miały skrzydła i umiałyby latać, to by to były zarąbiście smaczne skrzydła.

Zamówiłam dzisiaj, przywiozą 15 sierpnia, pewnie bez skrzydeł ale będzie ;)

Zaskoczylas mnie ta kuchnia wloska.... nie myslalam ze Grecy tak ja lubia... nigdy idac do Greka na jedzonko nie zamowilabym makaronu ... zawsze albo pieczone ziemniaczki ...albo Ryz czarny lub mieszany...pomijajac juz Gyros to koniecznie zawsze owoce Morza...pieczone na glebokim oleju ...a tu masz Ci niespodzianka :) .... u mnie w domu rowniez je sie cos takiego ale wlasnie na sniadanie, przewaznie jak ugotuje wiecej makaronu i na drugi dzien chcem sie go pozbyc..Moje danie jest troche bardziej po polsku Ale przy nastepnej okazji zrobie z Twojego przepisu

W kuchni greckiej jest dużo makaronu :) Kuchnia włoska jest greckiej bliska, mamy wiele lokali typowych dla kuchni włoskiej. Na Korfu są naleciałości z powodu położenia wyspy blisko Włoch, poza tym Korfu długo należała do Wenecji a to, wiadomo, odbiło się na kuchni, tradycjach, zabytkach... . Ale tak czy inaczej Grecy są makaroniarzami podobnie jak Włosi :) Jedzą na co dzień więcej makaronu niż ziemniaków i ryżu ;) Nie wspominając o tonach chleba...

no zobacz, w zyciu bym nie pomyslala....

haha... tak jest na prawdę :) W lokalach greckich za granicą na pewno dania są specyficzne. Mam na myśli te podstawowe, najbardziej znane i lubiane przez klientów, te na które jest popyt. A i tutaj, na co innego idzie się do lokalu a co innego gotuje się w domu, jak wszędzie.

to prawda :) tak to napewno jest !!!!

Brzmi, wygląda super:) Dlaczego każdą porcję robimy osobno na patelni? Dlaczego nie można razem ogarnąć np. 2 porcji na patelni za jednym razem?

Pewnie się da ogarnąć 2 porcje na raz ale chyba na dużej patelni. Na taką normalną jaką mam w domu 1 porcja makaronu jest w sam raz żeby można było i zamieszać odpowiednio. To jedna sprawa. Druga sprawa, to fakt, iż napisałam ten przepis dokładnie tak jak mąż to robi jako zawodowy kucharz. Sos do Carbonary nie nadaje się raczej do przechowywania, gotowe danie nie będzie miało odpowiedniej konsystencji. Jeśli więc zamówisz w restauracji Carbonarę, danie to będzie przygotowane własnie w ten sposób na zamówienie ("tis oras" czyli "w tej chwili"), pod warunkiem, że nie będzie to lokal, gdzie robią sosy z gotowych mieszanek w proszku.

Tak czy siak, muszę wypróbować Twój przepis :)

To jest moje śniadanie – całkiem często – tyle że bez boczku - fajny przepis Ewa

Dzięki :) Bez boczku też jest bardzo dobrze a może i lepiej :)
Już gdzieś wspominałam, że ostatnimi czasy jem mięso bardzo sporadycznie. Przedwczoraj zjadłam kebab i po kilku dosłownie minutach zaczęło cieknąć mi z nosa, trwało to jakieś pół godziny. Jestem alergiczką ale w tutejszym klimacie czuję się doskonale, poza tym alergii na jedzenie nie miałam nigdy. Aż strach się bać co było w tym kebabie... Jakieś 2 tygodnie temu tak samo zareagował mój organizm na pitę z gyrosem z kurczaka, więc jestem pewna że chodzi o mięso.

Zgłodniałam :)

No to do dzieła ;)

Hej! Prowadzę profil @migawka, na którym w telegraficzym skrócie podsumowuję najważniejsze wydarzenia z Polski i ze Świata. Staram się dostarczać informację oczyszczone z medialnego szumu. Wkładam w to sporo pracy. Zapraszam do followowania! :) https://steemit.com/polish/@migawka/migawka-5-wiadomosci-z-kraju-i-ze-swiata-w-telegraficznym-skrocie

Hej! To miło że wpadłeś tutaj :) Było by mi bardziej miło jakbyś został na dłużej... Ja już Cię podglądałam ;)
Follow :) Pozdrawiam z Grecji.

Krótko i na temat! Haha... mignąłeś jak migawka ;) :)

Congratulations @grecki-bazar-ewy! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Mmmm, wygląda to super, aż zgłodniałam :) nigdy nie robiłam Carbonary a wydaje się to bardzo proste, chyba pora spróbować!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64605.20
ETH 3168.25
USDT 1.00
SBD 2.53