You are viewing a single comment's thread from:

RE: Spaghetti Carbonara w greckim wydaniu.

in #polish7 years ago (edited)

Zaskoczylas mnie ta kuchnia wloska.... nie myslalam ze Grecy tak ja lubia... nigdy idac do Greka na jedzonko nie zamowilabym makaronu ... zawsze albo pieczone ziemniaczki ...albo Ryz czarny lub mieszany...pomijajac juz Gyros to koniecznie zawsze owoce Morza...pieczone na glebokim oleju ...a tu masz Ci niespodzianka :) .... u mnie w domu rowniez je sie cos takiego ale wlasnie na sniadanie, przewaznie jak ugotuje wiecej makaronu i na drugi dzien chcem sie go pozbyc..Moje danie jest troche bardziej po polsku Ale przy nastepnej okazji zrobie z Twojego przepisu

Sort:  

W kuchni greckiej jest dużo makaronu :) Kuchnia włoska jest greckiej bliska, mamy wiele lokali typowych dla kuchni włoskiej. Na Korfu są naleciałości z powodu położenia wyspy blisko Włoch, poza tym Korfu długo należała do Wenecji a to, wiadomo, odbiło się na kuchni, tradycjach, zabytkach... . Ale tak czy inaczej Grecy są makaroniarzami podobnie jak Włosi :) Jedzą na co dzień więcej makaronu niż ziemniaków i ryżu ;) Nie wspominając o tonach chleba...

no zobacz, w zyciu bym nie pomyslala....

haha... tak jest na prawdę :) W lokalach greckich za granicą na pewno dania są specyficzne. Mam na myśli te podstawowe, najbardziej znane i lubiane przez klientów, te na które jest popyt. A i tutaj, na co innego idzie się do lokalu a co innego gotuje się w domu, jak wszędzie.

to prawda :) tak to napewno jest !!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65353.50
ETH 3202.07
USDT 1.00
SBD 2.61