You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje 3 sposoby na śliwki węgierki - powidła z sokiem pomarańczowym, powidła z jabłkami i śliwki suszone!

in #polish6 years ago

My też niecałe 10 lat mieszkamy w nowym domu :) Dlatego tegoroczna niespodzianka śliwkowa z mojego młodego drzewka jest na prawdę cudowna (mam tylko jedno drzewko węgierkowe na razie). Nawet niewiele było robaczywych owoców a to też dziwne bo staram się nie pryskać.

Z kolei renglod miałam mniej niż ubiegłego roku, liczone są jeszcze na sztuki :P Chociaż drzewko rozrosło się pięknie i jest sporo większe niż to węgierkowe.

Śliwkowa nutella brzmi cudownie, poproszę o przepis przy okazji :)

Sort:  

Mam dwie renklody i dwie węgierki. No to by może już niedługo sypnęły obficiej. :)

Ta nutella jest też znana jako czekośliwka. Pod sam koniec smażenia się po prostu dodaje na 2 kg śliwek 10 dag kakao i cukier waniliowy. Ja to kakao z cukrem rozrabiam w niedużej ilości gorącej wody i wlewam, bo jak się sypnie, to potem grudki trzeba rozcierać.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59385.33
ETH 2590.53
USDT 1.00
SBD 2.48