Sort:  

Haha albo wtedy dopiero by były zdjęcia.

No... ale na pewno nie nalewki :D

No pewnie że nie, nalewką zapijałaś :)

To nie tak... ;) Bimberku było 0,7 l i wlałam go do 2 litrowej butli i zrobiłam nalewkę, dlatego na zdjęciu wygląda to tak śmiesznie :) W tym tygodniu nie piję, biorę antybiotyki :)

A tylko w tym tygodniu? :)

Ale się na mnie uwziąłeś ;)
Prawda jest taka, że jestem piwoszem :) Wino zaczęłam pić tutaj na Korfu ale tylko nasze domowe (nie ma żadnych ubocznych następstw). Alkoholu wysokoprocentowego nie lubię i raczej nie piję a nalewkę robiłam pierwszy raz w życiu ;)

Kto się lubi ten się i tak dalej, fajnie mi się z Tobą pisze po prostu. w żadnym wypadku nie chciałem Tobie dopiec.

Wiem, też lubię z Tobą pisać :) Ale teraz lepiej mnie poznałeś od strony napitków ;) To apropo pomysłu żeby pisać o sobie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64911.06
ETH 3194.94
USDT 1.00
SBD 2.60