Sort:  

Super! :) No to zdrowie :)

Tak, jak już będzie zdatna do picia to wzniosę toast za naszą polską społeczność na Steemit :) A drugi za autora przepisu oczywiście :)

Haha dzięki :)

:) mmm napewno bedzie pycha :)

Mówiąc szczerze nigdy nie robiłam takich rzeczy więc trzymaj kciuki ;)

No ale co to to taka mała ilość tego napoju ? :D przecież to na jedno rozlanie jest ;)

0,7 l bimberku miałam tylko... :(
A butelkę naszykowałam 2 l i teraz tak nieapetycznie wygląda ;)
Nie bój, wina jest u nas dostatek :D

Nooooo :-) na STEEMie można sie nabyć wiele nowych umiejętności :-)

A przypadkiem nie popróbowałaś, i jak tylko tyle zostało to sobie przypomniałaś że trzeba zdjęcia jeszcze zrobić.

Też brałam pod uwagę tę opcję... :P

Haha... ;) Jakoś marzyła mi się duża ilość ale to nie ten przepis bo nie urosło :D

Tak, najpierw pół wypiła i sobie przypomniała :)

No nie... ale pomysł dobry bo i zakąska od razu w środku ;)
Jakbym się dobrała do takiej 2 litrowej flachy bimbru to zapewne nie przypomniałabym sobie o robieniu zdjęć przez kilka dni :D

Haha albo wtedy dopiero by były zdjęcia.

No... ale na pewno nie nalewki :D

No pewnie że nie, nalewką zapijałaś :)

To nie tak... ;) Bimberku było 0,7 l i wlałam go do 2 litrowej butli i zrobiłam nalewkę, dlatego na zdjęciu wygląda to tak śmiesznie :) W tym tygodniu nie piję, biorę antybiotyki :)

A tylko w tym tygodniu? :)

Ale się na mnie uwziąłeś ;)
Prawda jest taka, że jestem piwoszem :) Wino zaczęłam pić tutaj na Korfu ale tylko nasze domowe (nie ma żadnych ubocznych następstw). Alkoholu wysokoprocentowego nie lubię i raczej nie piję a nalewkę robiłam pierwszy raz w życiu ;)

A ten steemit to jaki jest w smaku? :)

Haha... czas pokaże, jeszcze się przegryza :) Póki co, dzięki niemu zrobiłam pierwszy raz w życiu nalewkę. Może po niej będzie się pisało lepsze posty...? ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64848.13
ETH 3173.84
USDT 1.00
SBD 2.55