You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moja nalewka kawowo-steemitowa.

in #polish7 years ago

Ale się na mnie uwziąłeś ;)
Prawda jest taka, że jestem piwoszem :) Wino zaczęłam pić tutaj na Korfu ale tylko nasze domowe (nie ma żadnych ubocznych następstw). Alkoholu wysokoprocentowego nie lubię i raczej nie piję a nalewkę robiłam pierwszy raz w życiu ;)

Sort:  

Kto się lubi ten się i tak dalej, fajnie mi się z Tobą pisze po prostu. w żadnym wypadku nie chciałem Tobie dopiec.

Wiem, też lubię z Tobą pisać :) Ale teraz lepiej mnie poznałeś od strony napitków ;) To apropo pomysłu żeby pisać o sobie :)

Dobry pomysł, można się poznać

Jasne :) Aczkolwiek myślę, że w naszych wpisach przemycamy trochę informacji o sobie.

Zgadzam się z tym, po postach, komentarzach można się domyślać co człowiek lubi i czym się zajmuje, jego hobby.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54518.65
ETH 2301.02
USDT 1.00
SBD 2.33