Sort:  

Serdecznie dziękuję i bardzo się cieszę, że spodobał się przepis na chałwę.
Pamiętajcie o nim, gdy w sklepie traficie na promocję bakalii - przypominam, że nadają się wszystkie orzechy, słonecznik, mak i oczywiście sezam. :)

Nagrodę po zaokrągleniu przekażę DiosBotowi, poniewaz w tagu #pl-kuchnia piszę tylko dzięki społeczności i dla społeczności. Jesteście super!

Gratuluję wygranej, przepis na domową chałwę to biały kruk wśród przepisów i wielka inspiracja dla mnie :)

3 pkt: @wadera - uwielbiam meksykańskie żarcie
2 pkt: @kittyspawspl - rosół zawsze na propsie
1 pkt: @shogunma - po prostu fajne

Dziękuję za oddanie głosu i pozdrawiam z Kalisza.

Dziękuję za oddany głos. Pozdrawiam.

@wolontariusz hmm chyba coś nie doczytałeś bo w przepisie na przepyszną zupę @wadera jest pół kilo mięsa mielonego a w przepisie @grecki-bazar-ewy wersja bez mięsa jest opcjonalna.. Może w następnej edycji zrobimy konkurs na danie wegetariańskie, żeby jarosze też mieli pole do popisu, pozdrawiam.

@kittyspawspl wzruszyła mnie Twoja troska o moją umiejętność czytania ze zrozumieniem :) @wadera i @grecki-bazar-ewy w przepisach uwzględniły możliwość wykonania potrawy bezmięsnej. Gdybyś doczytała to "można bez większego ryzyka pominąć lub podmienić jakiś składnik" u @wadery i mój komentarz do jej potrawy, to jest szansa, że zrozumiałabyś dlaczego zagłosowałem na te potrawy :) . Jeżeli sprawia Ci to problem to pomogę: Oba przepisy uwzględniają modyfikację i wersję bezmięsną, jak deklarują autorki. Idąc tokiem Twojego rozumowania może w następnej edycji pojawi się konkurs na ciastko? Łasuchy będą miały pole do popisu :). Pozdrawiam

Nie wiem na jakiej podstawie dokonujesz ciastkowej analizy mojego komentarza ale jeśli chodzi o słodkości to ja zawsze jestem na TAK.

Nie obrażaj się, myślałam, że pomysł z potrawą wege w jakiejś następnej edycji konkursu Ci się spodoba. Nie mam najmniejszej potrzeby analizowania Twojego głosu, nie szukam zaczepki i nie szpieguje Twoich dyskusji w komentarzach.

Problemem sieci jest to, że nie widząc twarzy rozmówcy można błędnie zinterpretować jego słowa i intencje. Na pomoc przychodzą emotikony. Policz ile uśmiechów jest w mojej pierwszej odpowiedzi na Twój post :) Jestem dużym chłopcem i mam dystans do siebie, ludzi i świata nie obrażam się o komentarze, nie wietrzę spisków lubię się pośmiać i pożartować w komentarzach. :) Pisz na co masz ochotę. Bez obaw, nie oceniam ludzi, których znam. Tych, których nie znam również :)

Masz rację, lepiej nie oceniać rozmówcy w internecie - szczególnie takiego, który ciska sarkazmem w każdym zdaniu i twierdzi, że ma dystans do siebie bo na końcu każdego zdania wstawia nawias i dwukropek. Ciesze się więc, że jednak jesteś takim wesołym chłopcem jak twierdzisz.

To zwykła ludzka uprzejmość :) Na sarkazm zawsze staram się odpowiedzieć sarkazmem :) Z szacunku dla dyskutanta zawsze staram się dostosować do tonu rozmowy jaki on sam jej nadał :) Czasem z racji powodu, który podałem powyżej, dochodzi do nieporozumienia ale przecież wszyscy jesteśmy ludźmi i wszystko można wyjaśnić. :)

@kittyspawspl też mogłaś napisać, że mięso w twoim daniu jest opcjonalne hehe widać nie jesteś dość sprytna na te konkursy kulinarne

3 pkt @grecki-bazar-ewy - zielona fasolka po grecku, takie garnki lubię
2 pkt @kittyspawspl - rosół, który zawsze mnie rozgrzewa
1 pkt @wadera - zupa meksykańska, fasola, uwielbiam

3pkt. @shogunma jednogarnkowe-patelniowe danie - to danie to wspomnienie studenckich czasów dlatego przez sentyment 3 pkt 😊
2pkt. @kittyspawspl Rozgrzewający półmisek drobiowo-wołowego Rosołu
1pkt. @wadera Zupa meksykańska

Dziękuję za oddany głos. Pozdrawiam.

Dzięki za głos! 😊

3 pkt - @shiningowl - zupa kulkowa z porem
2 pkt - @wadera - zupa meksykańska
1 pkt - @kittyspawspl - rosół

😊 dziękuję za głos @heniekzap

Moje głosy na danie rozgrzewające:
3 pkt - @wadera - zupa meksykańska
2 pkt - @grecki-bazar-ewy - fasolka zielona po grecku
1 pkt - @shiningowl - zupa kulkowa z porem

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66014.01
ETH 3472.87
USDT 1.00
SBD 2.68